جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

خداحافظی برخی بازیکنان از تیم ملی و واکنش قلعه‌نویی؛ اگر نیاز باشد!/ امیر دستیاران جدیدش را معرفی کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: درگیر لیگ بوده‌ام و درباره خداحافظی برخی از بازیکنان تیم ملی چیزی نشنیده‌ام.
قلعهنویی

به گزارش پایگاه خبری طالشوند به نقل از فارس:امیر قلعه‌نویی در خصوص جلسه امروز با مسئولان فدراسیون فوتبال اظهار کرد: جلسه خیلی خوبی بود. جلسه اول در مورد برنامه‌های لیگ آینده بود که دو کار را انجام دادیم. یکی اینکه تقویم تیم ملی المپیک را برای اولین بار دیدیم. علاوه بر سرمربی تیم ملی، مدافع مربیان لیگ هم بودم.

باید بتوانیم یک برنامه یک ساله بدهیموی افزود: خیلی مواقع منافع باشگاه‌ها را ارجح دانستیم. خودم هم مربی لیگ بودم. جلسه خیلی خوبی بود اما برخی جزئیات وجود دارد. باید جا به جایی شود. برنامه را به ما دادند. ما هم باید با همکاران بنشینیم و نهایی‌اش کنیم که به قول تاج بتوانیم یک برنامه یک ساله بدهیم. اگر این اتفاق بیفتد کار خوبی است. سهیل مهدی و کشوری هم مشکلات خودشان را دارند. برنامه‌ریزی یکساله شده، اگر اعلام نمی‌شود چون سرانجام مسائل دیگر هم هست.

قرار شد برای تورنمنت کافا برویم و امکانات را ببینیم

قلعه‌نویی در مورد جلسه با تاج، گفت: جلسه بعدی هم با مهدی تاج در مورد همکاران‌مان بود. او هم لطف کرد و حکم ما را داد. جلسه خیلی خوبی بود. برای تورنمنت کافا قرار شد برویم امکانات را ببینیم. خوشبختانه می‌گویند تیم کنیا اضافه شده، عمان هم هست. آنطور که می‌گفتند چمن مصنوعی نیست. طبیعی است. قرار شد برویم زمین و هتل را ببینیم. قرقیزستان است و چمن طبیعی دارد.

رفتن به کافا در ۴ روز اخیر مشخص می‌شود

سرمربی تیم ملی در خصوص اینکه معلوم نیست به تورنمنت کافا بروند یا خیر، عنوان کرد: اگر شرایطی که مد نظر کادرفنی است فراهم باشد. قرار شده در ۴ روز اخیر مشخص شود.

فیفادی بعدی یک برنامه خیلی خوب داریم

وی در مورد اینکه آیا برنامه جایگزین دارند، گفت: نه، یکی از مشکلات ما همین است ولی فیفا دی بعدی هم یک برنامه خیلی خوب داریم که خراطی، ممبینی و تارقلی زاده در حال تلاش هستند. یک برنامه خالی دیگر هم داریم.

 

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.