جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

در جنگ ترکیبی امروز رسانه‌ها یگان رزم هستند

معاون سیاسی استانداری اصفهان با اشاره به نقش رسانه‌ها در جنگ ترکیبی گفت: در جنگ ترکیبی رسانه‌ها دیگر نقش پشتیبانی ندارند، بلکه بزرگترین یگان رزم به شمار می‌آیند و در راس آن صدا و سیما قرار گرفته است و باید مقابل رسانه‌‌ها جهان بایستد.
1400102411412896724531023

به گزارش پایگاه خبری طالشوند به نقل از تسنیم، محمدرضا جانثاری ظهر امروز در حاشیه آیین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان، با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور، اظهار داشت: ما در طول 43 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، همواره و به اشکال مختلف با استکبار جهانی درگیر بوده‌ایم، در حال حاضر دشمن یک جنگ ترکیبی سهمگینی را علیه ما آغاز کرده و رسانه‌های معاند با تمام توان علیه کشور در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به نقش موثر رسانه‌ها در جنگ ترکیبی، افزود: در دوران دفاع مقدس رسانه‌ها و صدا و سیما یکی از بازوهای موثر کشور بوده و جزو رده‌های پشتیبانی محسوب می‌شدند، اما در جنگ فعلی رسانه‌ها دیگر نقش پشتیبانی ندارند، بلکه بزرگترین یگان رزم به شمار می‌آیند و در راس آنها، صدا و سیمای جمهوری اسلامی قرار گرفته است و باید مقابل امپراتوری رسانه‌ای جهان ایستادگی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: جنگ‌های ترکیبی که رسانه‌ها در آن نقش یگان رزم بر عهده دارند، به افسران و سربازانی نیاز است که مفهوم این جنگ را درک کرده و بتوانند همه ظرفیت‌ها را بسیج کنند به همین دلیل حمایت از مجموعه صدا و سیما و رسانه‌ها ضروریست.

وی اضافه کرد: رسانه‌ها و صدا و سیما تنها یک ابزار نیستند، سیستم رسانه‌ای در پیکان حملات و درگیری با دشمن قرار دارد، بنابراین تقویت رسانه‌ها و صدا و سیما یک راهبرد است.

جانثاری با تاکید بر اینکه دشمن از طریق رسانه توطئه‌هایش را اعمال می‌‌کند، متذکر شد:  اگر رسانه‌ها و صدا و سیما تقویت نشوند، دشمن با همین حربه ما را از پا در خواهد آورد.

وی با بیان اینکه سرمایه اجتماعی مسئولان توسط رسانه‌ها تقویت و یا مخدوش می‌شود، خاطرنشان کرد: بزرگترین کار امروز، جهاد تبیین است که در راس آن رسانه‌ها و صدا و سیما قرار دارند و به همین دلیل اهمیت تقویت رسانه‌ها بر همگان روشن است و مدیران استان نیز وظیفه دارند تا این یگان رزم را تقویت کرده و مقابل دشمن محکم ایستادگی کنند.

جانثاری در پایان از زحمات بهرام عبدالحسینی تقدیر به عمل آورده و برای یوسف افشارنیا آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.