جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دیدار عیدانه امام جمعه زاهدان با معتمدین اهل سنت سیستان و بلوچستان+تصاویر

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان به مناسبت عید سعید فطر با جمعی از معتمدین، سران طوایف و اقشار مختلف اهل سنت استان دیدار و به گفتگو پرداخت.
14020203000088_Test_PhotoN

به گزارش پایگاه خبری طالشوند به نقل از فارس، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان در دیدار عیدانه با معتمدین، سران طوایف و اقشار مختلف اهل سنت استان ضمن تبریک عید سعید فطر عنوان کرد: عید سعید فطر مایه کرامت پیامبر اکرم(ص) بوده و در این عید مردم از جهات مختلف شاد هستند زیرا توفیق عبادت ویژه در طول یک ماه پیدا کرده اند که چنین چیزی جای شکر و سپاسگزاری دارد.

امام جمعه زاهدان افزود: یک ماه روزه گرفتن و چشم پوشی از حلال تمرینی است برای تقوا تا بتوان در طول سال از حرام چشم پوشی کرد و خداوند هم کار خیر بندگانش را بدون مزد نمی‌گذارد و عید فطر، عید پاداش دهی خداوند به بندگان است.

آیت‌الله محامی بیان داشت: مهم این است که بتوانیم برای خدمت به مردم کار کنیم و بهشت و جهنم هم تجسم اعمال ما در همین دنیاست و باید تلاش کنیم با اقتدا به سنت و سیره پیامبراکرم(ص)، اهل بیت(ع) و با عمل به قرآن کریم هم دنیا و هم آخرتمان را درست کنیم.

ی ادامه داد: ظرفیت استان بسیار بالاست اما متاسفانه کمتر از آن استفاده شده و بنده قبل از ماموریت جدید در استان خدمت مقام معظم رهبری نوشتم که استان دارای ظرفیتی بوده که اگر درست مدیریت می‌شد در زمان تحریم می‌توانست دریاچه ارتباط با خارج کشور باشد اما متاسفانه در شرایط کنونی برای حل مشکلات خود نیازمند استان‌های معین است.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: گزارش‌ها حاکی از این است که روند شتاب رو به رشد استان بیشتر شده است و پروژه های بیشتری در دستور کار قرار گرفته و باید دست به دست هم داده و تلاش کنیم تا عامل رشد و پیشرفت استان باشیم.

آیت‌الله محامی بیان داشت: مردم در عرصه‌های مختلف رشادت، نجابت، صبوری و غیرت دینی خود را نشان داده‌اند و حضور گسترده مردم در نماز عید سعید فطر نشان از دین خواهی آن‌هاست و اینکه تحت تاثیر تبلیغات سوء دشمنان قرار نگرفته‌اند.

وی ادامه داد: در رویت هلال ماه شوال اختلافاتی وجود داشت و نکته مهم این است که هر کس بر اساس حجت خود بین خود و خدایش تصمیم بگیرد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.