جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

اطلاعیه رئیس شورای اسلامی شهر حویق

رئیس شورای اسلامی شهر حویق اطلاعیه‌ای درمورد ماهیگیری در رودخانه‌های حویق انتشار کرد.
images

به گزارش پایگاه خبری طالشوند، اطلاعیه رئیس شورای اسلامی شهر حویق به شرح زیر است:

 

باسمه تعالی

مردم ولی نعمت ما هستند.(امام خمینی، رضوان الله تعالی علیه)

هرساله با اتمام فصل سرما و شروع بهار طبیعت

مهاجرت آبزیان به رودخانه آغاز می شود.واین امر از دو نظر حائز اهمیت است.

1_ با نظارت مراجع ذیصلاح اعم از شیلات شهرستان و مشارکت شورای اسلامی امر تکثیر به یک فرد امین که از هر نظر صلاحیت داشته باشد سپرده شده و نظارت کافی در جهت انجام اصولی تکثیر انجام بپذیرد.چرا که این امر باعث می‌شود تا سالهای آتی رودخانه ها خالی از آبزیان نباشد و چرخه تولید این ثروت ملی بدرستی انجام پذیرد. چرا که ما در مقابل آیندگان نیز پاسخگو هستیم.

۲_با وضعیت فعلی معیشت مردم که نشات گرفته از تحریم و تورم قیمت هاست،مردم بتوانند بطور عادلانه و بدون هرگونه تبعیض و رانت خواری در جهت امرار معاش برای ماهیگیری به رودخانه مراجعت کرده و از ماهیان رودخانه که ثروت ملی و موهبت الهی است، صید کرده و بر سر سفره خانواده خود ببرند.

این امر در طول ۱۵ سال گذشته بصورت انحصاری در شهر و بخش حویق بدست افرادی سپرده شده  که موجبات نارضایتی مردم شریف منطقه شده است.

از فرماندار محترم تالش و ریاست محترم شیلات تالش و بخشدار محترم تقاضامندیم ، این انحصار طلبی در تالش یکبار برای همیشه شکسته شده و این امر با مشورت شوراهای اسلامی محل و نظارت آگاهانه شیلات به افراد ذیصلاح که مورد تایید شورا می‌باشند، سپرده شود. و از دخالت‌های نابجای برخی مسئولین که هیچ سنخیتی با این امر ندارند جلوگیری بعمل آید.

 

خادم مردم

کیانوش خورشیدی

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.