جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

بابایی: فاطمی‌امین به وظایفش در حوزه خودرو عمل نمی‌کند

موافقان استیضاح وزیر صمت می‌گویند فاطمی امین به وظایف خود در حوزه خودرو عمل نمی‌کند اما مخالفان استیضاح می گویند فاطمی امین توانسته تولید این محصول را افزایش دهد.
14020209000484_Test_PhotoN

به گزازش پایگاه خبری تحلیلی طالشوند به نقل از خبرگزاری فارس ، علی بابایی کارنامی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگوی خبری اعلام کرد با اشاره به اعلام وصول طرح استیضاح وزیر صمت گفت: من آقای فاطمی امین را قبول دارم و او را فرد پاک‌دستی می‌دانم، اما واقعیت این است که آقای فاطمی امین به وظایفش در حوزه خودرو عمل نمی‌کند.

وی افزود: امروز مسئله قیمت خودرو به مشکل تک‌تک شهروندان و هموطنان ما تبدیل شده و آقای فاطمی امین باید در این باره محافظه‌کاری را کنار گذاشته و موضع صریح داشته باشد.

بابایی درباره قیمت خودرو در بازار و وظیفه وزیر صمت گفت: وزیر صمت باید تضمین دهد که خودرو را با 30 درصد سود به بازار عرضه خواهد کرد و قیمت خودرو کنترل خواهد شد.

محمد صفایی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: در دوره وزارت آقای فاطمی امین بر وزارت صنعت، معدن و تجارت شاهد افزایش جدی تولید خودرو و شروع به‌کار مجدد 4200 واحد تولیدی و صنعتی بوده‌ایم.

صفایی اظهار داشت: یکی از مسائل محوری در استیضاح وزیر صمت مسئله خودرو است که در این باره باید بگویم که تولید خودرو در دوره وزارت آقای فاطمیه امین روند رو به رشد داشته و شاهد افزایش تولید خودروها در حدود دو سال اخیر در کشور بوده ایم.

وی خاطرنشان کرد: درست است که تولید خودرو هنوز به میزان تقاضا در بازار نرسیده اما کاهش تولید خودرو در سال‌های قبل باعث انباشت تقاضاها در این حوزه نیز شده که همه اینها افزایش قیمت خودرو در کشور را نیز سبب می شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: من آقای فاطمی امین را فردی پاک‌دست و سالم و وزیر خوبی برای وزارت صمت می‌دانم. استیضاح و کنار گذاشتن وزیر صمت نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه بر مشکلات این وزارتخانه خواهد افزود؛ چراکه کار وزارتخانه را تا مدتی با وقفه مواجه می‌کند.

صفایی خاطرنشان کرد: استیضاح فقط کار در وزارت صمت را با وقفه مواجه می‌کند و ما با توجه به آمار روبه رشد کاری که در وزارت صمت وجود دارد، باید وزیر را بگذارید تا کارش را ادامه دهد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.