جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

برپایی جشن رمضان در بوستان‌های تهران تا 18 فروردین تمدید شد.

جشن رمضان در قالب ویژه برنامه‌ دهکده‌های «بهار ایران» با توجه به استقبال خوب شهروندان تا جمعه ۱۸ فروردین در هشت بوستان محوری تهران تمدید شد.
14020116000449_Test_PhotoN

به گزارش پایگاه خبری طالشوند به نقل از فارس، جشن رمضان در قالب ویژه برنامه دهکده‌های «بهار ایران» در هشت بوستان محوری شهر تهران در حال برگزاری است که با توجه به استقبال پرشور شهروندان تا جمعه ۱۸ فروردین تمدید شد.

در برنامه‌ دهکده‌های بهار ایران که امسال به مناسبت تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن در بوستان‌های محلی و اصلی شهر تهران برگزار شد، بیش از ۸۰۰ اجرا توسط گروه‌های موسیقی و اقوام، ۳۵۰ اجرای گروه‌های سرود، ۴۰۰ اجرای گروه‌های تواشیح و جمع‌خوانی و ۶۰۰ برنامه قرآنی و همچنین ۳۵۰ نمایشگاه عرضه محصولات و خدمات متنوع فرهنگی برپا شد.

این جشن‌های شبانه که با حضور اقوام ایرانی، ورزشکاران و هنرمندان برگزار و در کنار آن نیز نمایشگاه‌هایی مانند برنامه‌های قرآنی، گل و گیاه، فروش محصولات فرهنگی و هنری، خوراکی، صنایع دستی و … برپا شد، در بوستان‌های نهج‌البلاغه، میدان آزادی، ولایت، آزادگان، پلیس، لاله، ملت و بوستان حضرت ولیعصر(عج) در شهرری تا شامگاه ۱۸ فروردین پذیرای شهروندان تهرانی خواهد بود و با برپایی جشن‌های متنوع به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.