جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

برگزاری نشست بین‌الملی‌ گرد و غبار در ایران

در شهریور ماه سال جاری نشست بین الملی‌ گرد و غبار با حضور بیش از ۴۰ کشور دنیا برگزار خواهد شد.
14010615000003_Test_PhotoN

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طالشوند به نقل از فارس، علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در رابطه با برنامه های آینده سازمان محیط زیست گفت: ما برای تابستان پیش رو بخشنامه جامعی را به تمام ادارات کل های استان ها ارسال کرده ایم واقدامات لازم برای برگزاری برنامه‌های مرتبط با محیط زیست در تابستان صورت گرفته است.

وی افزود: در بحث اطفا حریق پیش بینی های مناسبی را انجام داده‌ایم و در بحث حیات وحش هم کارهای خوبی صورت گرفته، در مباحث استفاده از گونه های گیاهی هم پروتکل خوبی وضع شده است.

سلاجقه با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای کنترل آلودگی هوا در کشور گفت: انشاءالله در شهریور ماه سال جاری نشست بین الملی‌ گرد و غبار را با حضور بیش از ۴۰ کشور دنیا خواهیم داشت، ما در سال گذشته هم در همین راستا یک نشست موفق داشتیم که سازمان ملل از ما تقدیر کرد و نشست امسال هم به دنبال همان نشست سال گذشته برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با رایزنی های صورت گرفته با وزارت امور خارجه به زودی یکی از شهرهای ایران میزبان این نشست در شهریور ماه خواهد بود.

معاون رئیس جمهور در پایان گفت: یکی از مزیت های برگزاری این نشست، ایجاد یک سازمان محیط زیست بین المللی و منطقه ای در ایران خواهد بود.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.