جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

حاشیه دربی 100 | بیش از 3 هزار تماشاگر در ورزشگاه/ گلباران پیراهن‌های دو شهید تفحص شده توسط بازیکنان استقلال و پرسپولیس+تصاویر

در حالی که بیش از 4 ساعت به شروع مسابقه دو تیم پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باقی مانده بیس از 3 هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر شدند.
14020203000165_Test_PhotoN

به گزارش پایگاه خبری طالشوند به نقل از فارس، در حالی که صدمین دیدار پرسپولیس و استقلال ساعت 16 امروز در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود که بیش از سه هزار تماشاگر هم اکنون در ورزشگاه آزادی حضور دارند این در حالی است که بیرون از ورزشگاه ازدحام جمعیت و ترافیک برای ورود به ورزشگاه وجود دارد.

* دو بخش از ورزشگاه آزادی که در دست تعمیرات قرار گرفته پرچم‌های بزرگی از پرسپولیس و استقلال روی آن قرار داده شده و با پرچم‌های ایران این مناطق محصور شده است.

*قرار است امروز علی عبدالمالکی از خوانندگان موسیقی برای تماشاگران به مناسبت عیدفطر چند آهنگ را به صورت زنده اجرا کند.

*همچنین دو پیراهن تفحص شده پرسپولیس و استقلال در مناطق شلمچه قرار است از سوی بازیکنان دو تیم گلباران شود پیراهن شماره 13 متعلق به محمد مایلی‌کهن است و پیراهن شماره 5 متعلق به شاهین بیانی است و هر دو از پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس هستند که سال‌ها در این دو باشگاه بازی کرده‌اند. پیراهن این دو پیشکسوت در مناطق شلمچه تفحص شده بود.

*تماشاگران از هم اکنون در حال تشویق تیم‌های محبوب خود هستند و روی سکوها نیز یک بنر به نام روز شهدای ورزشکار که مصادف با 2 اردیبهشت است نصب شده است. برخی تماشاگران از شهرهای مختلف برای تماشای مسابقه به ورزشگاه آمده‌اند این در حالی است که آنها هیچ بلیتی خریداری نکرده‌اند و پشت درهای ورزشگاه حضور دارند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.