جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

حساب سرپرستان خانوار پر پول شد + لینک ثبت نام برای جاماندگان کالابرگ الکترونیک

اعتبار کالابرگ در حساب سرپرستان خانوار شارژ شده و این افراد از امروز امکان خرید اعتباری ماه بعد در قالب کالابرگ الکترونیک را دارند

کالابرگ الکترونیک یا همان e-commerce، فروشگاهی است که محصولات و خدمات خود را از طریق اینترنت به مشتریان عرضه می‌کند. در کالابرگ الکترونیک، مشتریان می‌توانند با جستجوی محصولات، انتخاب آن‌ها، پرداخت و بعد از ارسال، دریافت محصولات خود را انجام دهند.با توجه به روند رو به رشد تکنولوژی و افزایش استفاده از اینترنت، کالابرگ الکترونیک به عنوان یک شیوه سریع و آسان برای خرید کالا و خدمات، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این روش خرید به مشتریان این امکان را می‌دهد که هر زمانی که بخواهند و از هر جایی که دسترسی به اینترنت دارند، خرید کنند و از خدمات فروشگاه‌های اینترنتی بهره‌مند شوند.

یارانه نقدی اعطای کمک مالی دولت به قشر خاصی از مردم است که بیستم هر ماه واریز می شود. پرداخت یارانه نقدی جهت افزایش رفاه عمومی در دولت دهم کلید خورد. میزان یارانه‌ نقدی ۴۰۰ هزار تومان است. پس از روی کار آمدن دولت رئیسی در رابطه با یارانه نقدی حرف و حدیث های زیادی بوده است، زیرا رئییسی وعده افزایش یارانه را داده است. در ادامه به آخرین خبر از واریز یارانه نقدی می پردازیم.

یارانه اردیبهشت ماه هنوز به حساب سرپرستان خانوار واریز نشده اما اعتبار کالابرگ این ماه در حساب سرپرستان خانوار شارژ شده و آنها از امروز می‌توانند خرید اعتباری خود را انجام دهند. این خبر را هادی کاشف، مجری طرح کالابرگ الکترونیک داده و گفته است که اعتبار خرید در قالب کالابرگ شارژ شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.