جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دریادار سیاری: مسئولان و فعالان فرهنگی در جنگ نرم باید قوی دفاع کنند

دریاداری سیاری: در حالی که امروز دشمن با عملیات روانی و سلطه رسانه‌ای سعی در تغییر باورها و اعتقادات نسل جوان ما دارد، مسئولان و فعالان فرهنگی در جبهه جنگ نرم هم باید قوی دفاع کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طالشوند به نقل از خبرگزاری فارس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش در بازدید از اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، به‌ویژه شهدای عملیات بزرگ بیت‌المقدس، گفت: این روزها مصادف است با آغاز این عملیات غرورآفرین که نتایج و دستاوردهای بسیار ارزشمندی به همراه داشت و همچون برگ زرینی در تاریخ افتخارات ایران اسلامی ثبت و ضبط شده و هیچگاه نباید به فراموشی سپرده شود.

وی در ادامه گفت: برای اینکه ارتشی قوی و بازدارنده داشته باشیم، قطعا باید ارتقای معنویت فرماندهان و کارکنان یکی از اولویت‌های ما باشد و الحمدلله این روند در سطح ستاد ارتش با اقدامات متنوع، گسترده و اثربخش فرهنگی به خوبی پیگیری می‌شود.

امیر سیاری با بیان اینکه ستاد ارتش در همه ابعاد، به‌ویژه بُعد معنویت باید الگو باشد تا اثرگذاری لازم را داشته باشد، گفت: به یاری خداوند بستر کار فرهنگی و ظرفیت‌های لازم در ستاد ارتش وجود دارد و همانگونه که در سال گذشته شاهد رشد محسوس فعالیت‌های اثربخش فرهنگی بودیم، در سال جدید نیز امیدواریم این روند در همه سطوح با قدرت ادامه یابد چراکه ارتقای معنویت و بصیرت در توانمندی‌های دفاعی ما بسیار اثرگذار است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به تأکیدات فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در خصوص اهمیت «جهاد تبیین» در جنگ شناختی، گفت: استعمار فرانو با سلطه رسانه‌ای بدون لشکرکشی نظامی و تنها از طریق تسلط بر مغزها تلاش می‌کند به اهداف شومش برسد، اما ما می‌توانیم با داشته‌های ارزشمندی که داریم، به‌ویژه مبانی دینی و اعتقادی خود در برابر هجمه فرهنگی و عملیات روانی دشمن بایستیم و با اقدامات اثربخش فرهنگی و جهاد تبیین در این جنگ شناختی پیروز میدان نبرد شویم.

امیر سیاری تأکید کرد: در حالی که امروز دشمن با عملیات روانی و سلطه رسانه‌ای سعی در تغییر باورها و اعتقادات نسل جوان ما دارد، مسئولان و فعالان فرهنگی در جبهه جنگ نرم هم باید قوی دفاع کنند و هم باید مقتدرانه حمله کرده و عملیات آفندی انجام دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد دهدار رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش نیز، ضمن تشکر از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ارزشمند امیر دریادار سیاری در پیشبرد برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی مذهبی این ستاد، گزارشی از اهم فعالیت‌های این اداره در سال 1401 را ارائه کرد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.