جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دستمزد ۷۲۷هزاردلاری مصی علی‌نژاد از دولت آمریکا

اسناد منتشرشده در سایت اطلاعات مخارج فدرال دولت آمریکا نشان می‌دهد که مصی علی‌نژاد طی ۱۰ سال گذشته ۷۲۷هزار دلار از آمریکایی‌ها دستمزد گرفته است.
1401122113315617327216634

به گزارش پایگاه خبری طالشوند به نقل از تسنیم، سایت www.usaspending.gov منبع داده باز اطلاعات رسمی مخارج فدرال دولت آمریکاست. در این سایت فهرست سازمان‌ها و افرادی که به‌صورت قراردادی یا گرنت، پولی از دولت فدرال آمریکا دریافت کرده باشند، منتشر شده است، البته این سایت شامل اطلاعات حقوق کارمندان دولت فدرال آمریکا نمی‌باشد.

با جست‌وجوی نام افراد و سازمان‌ها در این سایت می‌توان دریافت که آن‌ها طی سال‌های گذشته و در چه قراردادهایی، چه‌میزان پول و دستمزد از دولت آمریکا دریافت کرده‌اند.

بنابر اطلاعات موجود در این سایت، مصی علی‌نژاد از سال 2013 تا 2023 در مجموع 727 هزار و 410 دلار از دولت آمریکا دریافت کرده است.

کشور آمریکا ,

این مبالغ طی سال‌های 2013 تا 2023 در قالب قراردادهای آژانس رسانه‌های جهانی دولت فدرال آمریکا با مصی علی‌نژاد به حساب شخصی وی واریز شده است و حقوق کارمندی او نیست.

آژانس رسانه‌های جهانی دولت فدرال آمریکا U.S. Agency for Global Media متولی امور رسانه‌ای و حمایت از منافع آمریکا در سطح جهان است که شبکه خبری VOA (صدای آمریکا) متعلق به آن است. علی‌نژاد بسیاری از برنامه‌های رسانه‌‌ای خود را با شبکه تلویزیونی صدای آمریکا اجرا کرده است.

این دریافتی‌ها از سال 2013 با مبلغ 7 هزار دلار شروع شده، اما به‌تدریج افزایش یافته و در سال 2022 به 125 هزار دلار رسیده است.

کشور آمریکا ,
https://www.usaspending.gov/keyword_search/Alinejad

همچنین وی در حالی در سال 2021، 117 هزار دلار از دولت آمریکا دریافت کرده که میانگین درآمد شغلی در آمریکا سالیانه 59 هزار دلار بوده است.

دریافتی‌های مصی علی‌نژاد را از این لینک می‌توان مشاهده کرد.

پیشتر نیز در گزارشی اشاره شده بود که علی‌نژاد سالیانه حدود 120 هزار دلار (دو برابر حقوق یک خبرنگار نیویورکی) از دولت آمریکا پول دریافت می‌کند تا از یک سو مدعی حمایت از بانوان ایرانی شود و از سوی دیگر خواستار تحریم همه‌جانبه ایران باشد.

در آن گزارش همچنین اشاره شد که اکنون ثروت خالص مسیح علی‌نژاد حدود 1 تا 5 میلیون دلار است و در محله بروکلین که آمریکایی‌ها به‌راحتی در آنجا نمی‌توانند صاحب خانه بشوند، یک خانه فول‌امکانات دارد که 5 سال پیش 1 میلیون و 706 هزار دلار قیمت‌گذاری شده بود.

گفتنی است، رقمی که در بالا بدان اشاره شد دریافتی از دولت آمریکاست و ممکن است مصی علی‌نژاد از دولت‌های دیگر نیز دستمزد گرفته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.