جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

رئیسی: داشتن روحیه تحولی لازمه کارآمدی مدیران است/ مدیران درگیر حاشیه نشوند

رئیس جمهور ابر پروژه دولت سیزدهم را اعتماد افزایی بین اقشار مختلف جامعه دانست و گفت: داشتن روحیه تحولی لازمه کارآمدی مدیران است.
14011023000571_Test_PhotoN

به گزارش پایگاه خبری طالشوند به نقل از تسنیم، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در ادامه سفر خود به استان یزد با حضور در جلسه شورای اداری که با حضور مدیران ارشد استانی و ملی دولت سیزدهم برگزار شد، انسجام مدیران در نظام جمهوری اسلامی ایران را موثرترین رمز خدمت رسانی به ملت دانست و اظهار کرد: مسئولان نباید اجازه دهند که مسائل حاشیه‌ای قوت خدمت مدیران را کم کند.

وی ابر طرح دولت سیزدهم باید اعتماد افزایی و امید افزایی بین اقشار مختلف جامعه باشد، افزود: اولین الزام برای رسیدن به هدف عالی دولت داشتن روحیه تحولی است.

رئیس جمهور در ادامه پروژه‌های نیمه تمام را یکی از مهمترین دغدغه‌های دولت در استانهای مختلف کشور دانست و بیان کرد: تنها اولویت مدیران در دولت سیزدهم باید فقط بازکردن گره از کار مردم باشد و ما انتظار داریم با همین نگاه برای به پایان رساندن طرح‌های نیمه تمام همت کنند.

رئیسی شفافیت و ارائه گزارش به مردم را از دیگر اولویت‌های اجرایی مدیران دولت سیزدهم است که همه باید به آن عمل کنند، تصریح کرد: استفاده از نیروهای بومی در صنایع و ادارات استان از دیگر موارد حائز اهمیت است که مدیران باید به آن توجه کنند.

رییسی گفت: هویت استان یزد با تمدن، تاریخ، مردان و مفاخر و چهره های نامداری که دارد به همراه حضوری که یزدی ها در دفاع مقدس داشتند آن را نامدار کرده و باید حافظ آن باشیم.

وی با بیان اینکه شور و شوق جوانان یزدی را در این سفر به خوبی دیدم و آنها اعلام کردند که پشتیبان ولایت و نظام هستند خاطرنشان کرد: به مسئولان فرهنگی و افرادی که الگوساز و فرهنگساز هستند تاکید می کنم که باید در استان یزد به مباحث فرهنگی توجه خاص و ویژه ای داشته باشند.

رئیس جمهور با بیان اینکه ابر طرح ما باید اعتماد افزایی در دل مردم باشد خاطرنشان کرد: این مهم با سخن محقق نمی‌شود و باید در میدان عمل محقق شود که لازمه آن داشتن روحیه تحول خواهی است، با نامه نوشتن کاری حل نمی شود باید به دنبال رفع و بازکردن گره‌های مردم بود.

وی گفت: مدیری که هر شرایطی برایش تفاوتی نداشته باشد و صرفا اقدام به پیرو زدن نامه داشته باشد هیچ کاری پیش نمی رود، باید همانند بچه های تیپ الغدیر یزد در دفاع مقدس، به متن وارد شویم و با پیگیری و تلاش مشکلات را رفع کنیم.

رئیسی به خط انتقال آب یه یزد اشاره کرد و یادآور شد: این طرح آرزوی دیرینه مردم استان یزد بوده و در محل اعلام شد که چهار سال زمان اجرای آن است؛ من در خودرو از مسئول طرح پرسیدم و گفت اگر اعتبار لازم تامین شود این طرح تا نصف این زمان هم امکان اجرا دارد و ما قول دادیم با تامین اعتبار به کار سرعت دهیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه پروژه‌های نیمه تمام به یک معضلی در طول سالهای قبل تبدیل شد گفت: اینکه چرا دولت‌ها و مجلس‌ها اقدام نکردند مربوط به الان نیست و ما باید اقدام کنیم که به پایان برسد و اصلا هم برای ما مهم نیست که این طرح به نام ما یا دیگری تمام شود بلکه تنها به دنبال آن هستیم که پروژه ها به نفع مردم و نظام به مرحله تولید و فعالیت وارد شوند.

وی افزود: مگر رزمندگان ما که سالها و سال کار کردند خدمتشان حذف شده است؛ خداوند خودش کارهایی که از روی اخلاص و برای رفع مشکلات مردم انجام میشود را ثبت و ضبط می کند.

رئیسی تصریح کرد: برنامه و بودجه باید اعتبارات لازم برای مصوبات طرح‌ها را تامین کند و این طرح یک کار کاملا جدی نیاز دارد و برای اجرای آن حتما باید به صورت کاملا جهادی فعالیت داشته باشیم.

وی با بیان این‌که هیچ مسئلی در کشور نداریم که راهکار نداشته باشد، تأکید کرد: واحدهای صنعتی باید با کسب مجوزهای لازم از جمله محیط زیستی فعالیت خود تقویت کنند.

رئیس قوه مجریه در ادامه تمام خدمات در سبد نظام جمهوری اسلامی است، گفت: من از مدیران میخواهم که بودجه سفرهای استانی تامین شود و با کار جهادی اقدام و عمل را دنبال کنیم. دولت باید صادق الوعد باشد و حتی اگر به مشکل برخوردیم باید به مردم بیان کنیم و مشکل را به مردم بگوییم.

رئیسی با بیان این‌که مدیران یا کار را تحویل دهند یا عذر آن را برای مردم بیان کنند، تأکید کرد: حتی اگر کار انجام نشد صداقت را دنبال کنیم.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.