جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

رئیسی: داشتن روحیه تحولی لازمه کارآمدی مدیران است/ مدیران درگیر حاشیه نشوند

رئیس جمهور ابر پروژه دولت سیزدهم را اعتماد افزایی بین اقشار مختلف جامعه دانست و گفت: داشتن روحیه تحولی لازمه کارآمدی مدیران است.
14011023000571_Test_PhotoN

به گزارش خبرگزاری طالشوند به نقل از  فارس ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در ادامه سفر خود به استان یزد با حضور در جلسه شورای اداری که با حضور مدیران ارشد استانی و ملی دولت سیزدهم برگزار شد، انسجام مدیران در نظام جمهوری اسلامی ایران را موثرترین رمز خدمت رسانی به ملت دانست و اظهار کرد: مسئولان نباید اجازه دهند که مسائل حاشیه‌ای قوت خدمت مدیران را کم کند.

وی ابر طرح دولت سیزدهم باید اعتماد افزایی و امید افزایی بین اقشار مختلف جامعه باشد، افزود: اولین الزام برای رسیدن به هدف عالی دولت داشتن روحیه تحولی است.

رئیس جمهور در ادامه پروژه‌های نیمه تمام را یکی از مهمترین دغدغه‌های دولت در استانهای مختلف کشور دانست و بیان کرد: تنها اولویت مدیران در دولت سیزدهم باید فقط بازکردن گره از کار مردم باشد و ما انتظار داریم با همین نگاه برای به پایان رساندن طرح‌های نیمه تمام همت کنند.

رئیسی شفافیت و ارائه گزارش به مردم را از دیگر اولویت‌های اجرایی مدیران دولت سیزدهم است که همه باید به آن عمل کنند، تصریح کرد: استفاده از نیروهای بومی در صنایع و ادارات استان از دیگر موارد حائز اهمیت است که مدیران باید به آن توجه کنند.

رییسی گفت: هویت استان یزد با تمدن، تاریخ، مردان و مفاخر و چهره های نامداری که دارد به همراه حضوری که یزدی ها در دفاع مقدس داشتند آن را نامدار کرده و باید حافظ آن باشیم.

وی با بیان اینکه شور و شوق جوانان یزدی را در این سفر به خوبی دیدم و آنها اعلام کردند که پشتیبان ولایت و نظام هستند خاطرنشان کرد: به مسئولان فرهنگی و افرادی که الگوساز و فرهنگساز هستند تاکید می کنم که باید در استان یزد به مباحث فرهنگی توجه خاص و ویژه ای داشته باشند.

رئیس جمهور با بیان اینکه ابر طرح ما باید اعتماد افزایی در دل مردم باشد خاطرنشان کرد: این مهم با سخن محقق نمی‌شود و باید در میدان عمل محقق شود که لازمه آن داشتن روحیه تحول خواهی است، با نامه نوشتن کاری حل نمی شود باید به دنبال رفع و بازکردن گره‌های مردم بود.

وی گفت: مدیری که هر شرایطی برایش تفاوتی نداشته باشد و صرفا اقدام به پیرو زدن نامه داشته باشد هیچ کاری پیش نمی رود، باید همانند بچه های تیپ الغدیر یزد در دفاع مقدس، به متن وارد شویم و با پیگیری و تلاش مشکلات را رفع کنیم.

رئیسی به خط انتقال آب یه یزد اشاره کرد و یادآور شد: این طرح آرزوی دیرینه مردم استان یزد بوده و در محل اعلام شد که چهار سال زمان اجرای آن است؛ من در خودرو از مسئول طرح پرسیدم و گفت اگر اعتبار لازم تامین شود این طرح تا نصف این زمان هم امکان اجرا دارد و ما قول دادیم با تامین اعتبار به کار سرعت دهیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه پروژه‌های نیمه تمام به یک معضلی در طول سالهای قبل تبدیل شد گفت: اینکه چرا دولت‌ها و مجلس‌ها اقدام نکردند مربوط به الان نیست و ما باید اقدام کنیم که به پایان برسد و اصلا هم برای ما مهم نیست که این طرح به نام ما یا دیگری تمام شود بلکه تنها به دنبال آن هستیم که پروژه ها به نفع مردم و نظام به مرحله تولید و فعالیت وارد شوند.

وی افزود: مگر رزمندگان ما که سالها و سال کار کردند خدمتشان حذف شده است؛ خداوند خودش کارهایی که از روی اخلاص و برای رفع مشکلات مردم انجام میشود را ثبت و ضبط می کند.

رئیسی تصریح کرد: برنامه و بودجه باید اعتبارات لازم برای مصوبات طرح‌ها را تامین کند و این طرح یک کار کاملا جدی نیاز دارد و برای اجرای آن حتما باید به صورت کاملا جهادی فعالیت داشته باشیم.

وی با بیان این‌که هیچ مسئلی در کشور نداریم که راهکار نداشته باشد، تأکید کرد: واحدهای صنعتی باید با کسب مجوزهای لازم از جمله محیط زیستی فعالیت خود تقویت کنند.

رئیس قوه مجریه در ادامه تمام خدمات در سبد نظام جمهوری اسلامی است، گفت: من از مدیران میخواهم که بودجه سفرهای استانی تامین شود و با کار جهادی اقدام و عمل را دنبال کنیم. دولت باید صادق الوعد باشد و حتی اگر به مشکل برخوردیم باید به مردم بیان کنیم و مشکل را به مردم بگوییم.

رئیسی با بیان این‌که مدیران یا کار را تحویل دهند یا عذر آن را برای مردم بیان کنند، تأکید کرد: حتی اگر کار انجام نشد صداقت را دنبال کنیم.

 

اتمام پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.