جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

رونمایی اولین شبیه‌ساز بومی خلبانی پهپاد نیروی زمینی ارتش

اولین شبیه‌ساز کاملا بومی آموزش خلبانی پهپاد با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش در گروه پهپاد حضرت ولی‌عصر(عج) این نیرو رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طالشوند به نقل از خبرگزاری فارس، اولین شبیه ساز کاملا بومی آموزش خلبانی پهپاد با حضور امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در گروه پهپاد حضرت ولیعصر ( عج) این نیرو رونمایی شد.

امیر کیومرث حیدری در این مراسم در جمع فرماندهان و متخصصان پهپادی نیروی زمینی ارتش، گفت: امروز پهپاد در یگانهای نظامی نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای را در اقتدار و ارتقای توان دفاعی و رزمی دارد و صنعت بسیار ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در حوزه پهپادی به جایگاه مطلوبی رسیده است، افزود: تمامی مرزهای کشور که یگان‌های نیروی زمینی ارتش در آن مستقر هستند توسط پهپادهای شناسایی رصد و کنترل می‌شوند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش نقش شبیه‌ساز آموزشی خلبانی پهپاد را از مؤلفه‌های مهم در تربیت و آموزش خلبانان پهپادی مؤثر خواند و تأکید کرد: امروز به نقطه‌ای از اتکا و خودباوری رسیده‌ایم که می‌توانیم آنچه که نیاز عملیاتی است را طراحی و تولید کنیم که این شبیه‌ساز یک نمونه از صدها تولید تجهیزات و تسلیحات کاملا بومی در نیروی زمینی ارتش است که توسط متخصصان داخلی طراحی و تولید شده است.
همچنین با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش چند طرح عمرانی و رفاهی نیز در گروه پهپادی حضرت ولی‌عصر(عج) افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.