جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

زن، زندگی ، آزادی!

انبارلویی نوشت: آیا آقای خاتمی،پس از نیم قرن سیاست ورزی در حوزه اسلام به یک شعاری رسیده که آرمان یک جماعت تجزیه طلب و مارکسیستی و به تعبیر درست تر، شعار یک حزب کافر است.
14000129000585_Test_PhotoN

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طالشوند: محمدکاظم انبارلویی در یادداشتی تحت عنوان « زن، زندگی ، آزادی!» نوشت:

1- محمدخاتمی، رئیس‌جمهور اسبق و رئیس شورای مرکزی روحانیون مبارز به مناسبت 16 آ‌ذر درحالی‌که عمود خیمه آشوب و اغتشاش فرو افتاده، گفته است: «جامعه با شعار زیبای زن ، زندگی و آزادی حرکت خود را به سوی آینده بهتر نشان می‌دهد».

2- عبدالله اوجلان، مؤسس حزب پان کردی (پ-ک-ک) در ترکیه مبتکر و سازنده شعار «زن، زندگی، آزادی» است. همین شعار برخی گروه های کردی تجزیه‌طلب از جمله حزب تروریستی کومله است. اوجلان معتقد بود تا زن آزاد نشود جامعه آزاد نمی‌شود و با همین فهم از آزادی زن، ازدواج را در (پ-ک-ک) ممنوع کرد. آیا آقای خاتمی پس از نیم قرن سیاست‌ورزی در حوزه اسلام به یک شعاری رسیده که آرمان یک جماعت تجزیه‌طلب و مارکسیستی و به تعبیر درست تر شعار یک حزب کافر است ؟!

3- بیش از دو ماه است تمامی کفر، الحاد و شرک و نفاق در برابر تمامی ایمان و اسلام و باورهای دینی و انسانی ملت ما صف‌آرایی کردند. شروع حمله آنها با اسم رمز «مهسا» و شعار آنها «زن، زندگی، آزادی» بود. نظام، مردم و جامعه در برابر وحشیگری و اوباشیگری جدید بیش از 2 ماه صبوری کردند تا این جماعت خود را در سایه این صبوری معرفی نمایند.
قرائت آنها از «زن» این بود که هیچ حیا و عفتی را به رسمیت نمی شناسند. کمپین آغوش باز راه انداختند، کشف حجاب کردند و آیه حجاب در قرآن که فرمان خدا بود را به آتش کشیدند.
آنها کار را به هرزه‌گویی و هرزه‌گرایی کشاندند در میتینگ‌های داخل و خارج به «بی‌ناموسی» افتخار کردند.
همه این فضاحت و رسوایی را در کشوری انجام دادند که زنان آزاده آن مدت‌ها است شجاعانه در برابر استبداد و استکبار جهانی با پرچم فاطمی و زهرایی ایستاده است.
قرائت آنها از «زندگی» این است که کسبه بازار و خیابان را تهدید کنند و زندگی آنها را فلج کنند! قرائت آنها از «زندگی» آن است که در فضای سنگین تحریم‌های حداکثری آمریکا، بنگاه‌های اقتصادی را به اعتصاب وادار کنند تا آمریکا ضربه آخر را وارد کند!
قرائت آنها از آزادی این است که راه‌بندان ایجاد کنند در زندگی مردم اخلال کنند.
چادر از زنان محجّبه بردارند. جوانان این مملکت را در آشوب‌طلبی‌ها سلاخی کنند!
قرائت آنها از آزادی این است که حتی اجازه ندهند یک کاسب کرد به رسم مهمان‌نوازی چند شکلات به رئیس‌جمهور تعارف کند!
قرائت آنها از آزادی این است که پرچم تجزیه‌طلبی را بالا ببرند با انبوه قاچاق سلاح، مملکت را تکه‌تکه کنند.
امروز این قرائت در برابر چشم ملت ایران است. ملت با بصیرت مثال‌زدنی، تودهنی به چنین قرائتی زدند. آقای خاتمی شعار یک حزب تجزیه طلب و تروریست را «زیبا» توصیف می‌کند و حرکت جامعه را به سوی آن می‌داند!؟
با چنین فهمی از اوضاع سیاسی کشور آقای خاتمی و اصلاح‌طلبان کجا می‌روند؟! با خطاب قرآنی فَأَیْنَ تَذْهَبُونَ چه می‌کنند؟!
سرمایه اجتماعی اصلاح‌طلبان هنگامی که ، عمله آشوب زیر سقف دادگاه‌ها منتظر مجازات‌های قانونی هستند و به پشیمانی افتاده‌اند ، چه خواهد شد؟!

4- آقای خاتمی در پایان بیانیه خود به مناسبت 16 آذر می نویسد :«به مسئولان توصیه می‌کنم پیش از آنکه دیر شود به سوی حکمرانی خوب حرکت کنند.»
آیا حکمرانی خوب از نظرگاه آقای خاتمی این است که شعار برآمده از گروه‌های تروریستی درترکیه، ایران و سوریه با مرام مارکسیست لنینیست را بیاورند به عنوان شعار اصلی جامعه اسلامی ما جا بزنند!؟ حکمرانی خوب از دیدگاه خاتمی آن است که صدای چنین حکمرانی را از صدای آمریکا و صدای انگلیس و … بشنویم همین صدایی که از آشوب و اغتشاش و شعار زن، زندگی، آزادی به قرائت اوجلان و حزب کومله دفاع می‌کند؟! این حکمرانی خوب کجاست؟ وقتی او 8 سال رئیس جمهور کشور بود و از همه حمایت های مردمی و نظام برخوردار بود نتوانست آن را محقق کند؟!

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.