جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

سردار غلامرضا سلیمانی: انقلاب اسلامی مفهوم و هندسه قدرت را در جهان تغییر داد

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه دشمن سعی دارد در فتنه اخیر و توطئه‌های آینده ملت ایران را از مسیر توسعه پایدار منحرف کند، گفت: انقلاب اسلامی مفهوم و هندسه قدرت را در جهان تغییر داد.
14010218000290_Test_PhotoN

به گزارش پایگاه خبری طالشوند به نقل از فارس در یزد، غلامرضا سلیمانی در ادامه سفر خود به این استان با حضور در همایش دختران حاج قاسم، امام حسینی بودن را یکی از مهمترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران تجلی فرهنگ عاشورا در جهان امروز است.

وی استفاده از ظرفیت هنر برای انتقال، ترویج و معرفی فرهنگ ایران اسلامی که بر گرفته از قیام عاشورا است را ضروری دانست و افزود: ما باید در جهاد تبیین و تولید محصولات فاخر فرهنگی این مهم را مد نظر بگیریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران در ادامه با اشاره به اهمیت 44 ساله شدن انقلاب اسلامی، گفت: علی‌رغم همه کارهایی که انجام شده هنوز هم در بحث ترویج و معرفی انقلاب اسلامی جای کار فراوان وجود دارد.

سردار سلیمانی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را یکی از ضروری‌ترین اقدامات و برنامه‌های مدیریتی کشور در عصر کنونی دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران ابعاد و زوایای مختلفی دارد که باید بیش از پیش به آنها پرداخته شود.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی معنا و مفهوم و هندسه قدرت را تغییر داد و به نفع محرومان جهان اصلاح کرده است، تأکید کرد: امروز تمدن غرب هیچ چیز برای عرضه به بشریت ندارد و هر روز بیشتر به پایان خود نزدیک می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، گسترش اسلام در نقاط مختلف دنیا را متأثر از پیروزی انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: دشمن چه بخواهد و چه نخواهد با حقیقت ایران قوی مواجه شده است.

سردار سلیمانی فتنه‌ها و توطئه‌های مختلف دشمنان دین و نظام اسلامی را برای مقابله با پیشرفت‌های این نظام الهی دانست و بیان کرد: دشمن سعی داشت در فتنه اخیر و توطئه‌های آینده خود ملت ایران را از مسیر توسعه پایدار منحرف کند

 

اتمام پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.