جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی: ۳۰ هزار میلیارد تومان به گندمکاران پرداخت می‌شود

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: این وزارتخانه آمادگی دارد از سرمایه‌گذاران صنایع تبدیلی در حوزه گل محمدی، تهیه اسانس و عطر حمایت کند.
14020304000859_Test_PhotoN

به گزارش پایگاه خبری طالشوند به نقل از خبرگزاری فارس ، سیدمحمد آقامیری که امروز (پنجشنبه) به استان فارس سفر کرده است، پس از بررسی مشکلات بخش کشاورزی در یازدهمین جشنواره گل محمدی و گلاب شهرستان داراب حضور یافت.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه جشنواره گل و گلاب شهرستان داراب در جمع خبرنگاران در رابطه با پرداخت مطالبات گندمکاران اظهار داشت: حداکثر از روز یکشنبه پرداخت مطالبات گندمکاران را شروع خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: پرداخت ۳۰ هزار میلیارد تومان مطالبات گندمکاران با اولویت مطالبات قدیمی‌تر انجام خواهد شد و با این مبلغ به صورت کامل تسویه حساب خواهیم کرد.

حمایت از سرمایه‌گذاران صنایع تبدیلی گل‌محمدی با همکاری کمیسیون کشاورزی مجلس

آقامیری در زمینه توسعه صنایع تبدیلی گفت: یک پنجم سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان داراب است و وزارت جهاد کشاورزی این آمادگی را دارد که از سرمایه‌گذاران صنایع تبدیلی در حوزه گل محمدی، تهیه اسانس، عطر و سایر محصولات تبعه آن حمایت کرده و از تسهیلات تبصره‌ای هم برای سرمایه‌گذاران استفاده کند.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که این وزارتخانه از صادرات محصولات گل محمدی هم حمایت خواهد کرد، بیان کرد: خوشبختانه کمیسیون کشاورزی مجلس حمایت قاطع از کشاورزان در حوزه تولید گل محمدی دارد و ما نیز به کمک مجلس از تولید و صادرات این محصول حمایت خواهیم کرد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.