جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
سرهنگ ستیزه در یادواره شهدای بخش حویق گفت:

شهدا بی‌نظیرترین الگوهای انسانی ما هستند

یادواره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و ۶۲ شهید والامقام و ۳ شهید گمنام بخش حویق صبح روز چهارشنبه 14 دی در مسجد حضرت علی (ع) شهر چوبر برگزار شد.
۲۰۲۳۰۱۰۴_۱۱۳۴۴۸

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طالشوند، صبح امروز فرمانده سپاه ناحیه تالش در یادواره شهدای بخش حویق با اشاره به تاثیر فضای مجازی در فکر و ذهن مخاطبین گفت: امروز جنگ جنگ روایت‌هاست و ما تشییع جنازه اعتقادات جوانان را می‌بینیم و رسانه و شبکه‌های اجتماعی تکنیک دشمنان جمهوری اسلامی برای نابودی کشور است که کاملا هویدا است.
سرهنگ پاسدار محمدعلی ستیزه فتنه سال ۱۴۰۱ را بزرگترین فتنه در انقلاب اسلامی دانست و گفت: الحمدالله ناکام ماندن این فتنه که با حمایت ۶۳ کشور جهان مورد حمایت قرار گرفته بود از برکات همدلی و ایمان ملت حسینی و فهیم ایران بود.

 

ستیزه با اشاره به القای عدم توانمندی مدیران در بستر فضای مجازی توسط گردانندگان این فضا جهت نیل به اهداف شوم و غیرانسانی‌شان خاطرنشان کرد: سند ۲۰۳۰ که یکی از موضوعات آن این بود، فتنه آینده اسلامی را فتنه زنانه خواهد بود.
مقام ارشد سپاه تالش تنها رمز ماندگاری کشور را اطاعت از ولایت فقیه دانست و عنوان کرد: مردم بخش حویق اجازه نمی‌دهد که دشمنان ایران اسلامی بخواهند به فتنه‌های پلید خود دست یابند و مردم تالش مثل سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در مقابل زورگویان و استکبار خواهند ایستاد.
سرهنگ ستیزه در پایان سخنان خود گفت: انشاالله مقام معظم رهبری آخرین مردی باشد و هست که پرچم  این انقلاب اسلامی را به حضرت حجت(عج)تحویل بدهد.

انتهای پیام/شادی اسکندری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.