جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

قالیباف: خسارت‌های زلزله زدگان در کمتر از یکسال جبران می‌شود/ تخصیص اعتبارات ویژه حوادث غیرمترقبه در بودجه ۱۴۰۲

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه درصدد این هستیم که خسارت های وارد شده به زلزله زدگان خوی را در کمتر از یکسال جبران کنیم، گفت: ایران جزو ۱۰ کشور آسیب پذیر در حوادث غیرمترقبه جهان است ، در بودجه امسال ردیف حوادث غیر مترقبه ویژه لحاظ شده است.
14011121000539_Test_PhotoN

به گزارش خبرگزاری طالشوند به نقل از فارس، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی اظهارداشت: استاندار آذربایجان‌غربی مساعدت‌های لازم را جهت اسکان خانواده ها و مستأجران زلزله‌زده خوی ترتیب داده است بدین ترتیب زمین‌هایی در نظر گرفته خواهد شد که با اولویت مردم زلزله زده اسکان داده شوند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه درصدد این هستیم که خسارت‌های وارد شده را کمتر از یکسال جبران کنیم، تصریح کرد: ایران جزو ده کشور آسیب پذیر در حوادث غیرمترقبه جهان است، در بودجه امسال ردیف حوادث غیر مترقبه ویژه لحاظ شده است.

وی افزود: در تلاش هستیم با تامین تجهیزات اولیه حوادث و با استقرار هرچه سریعتر امکانات و تجهیزات لازم، خسارت احتمالی را به حداقل برسانیم.

قالیباف گفت: در برنامه پنج ساله هفتم توسعه کانکس‌های پیش ساخته‌ای را در هفت نقطه کشور در نظر گرفته ایم تا به محض وقوع حادثه ای بسرعت در آن مناطق مستقر کنیم و اسکان موقت را ایجاد کنیم.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.