جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

محمدیان: پولی که کامران قاسم‌پور گرفت، نوش جانش؛ از او حرفه‌ای‌گری دیدیم/ نخودی قدر خودش را بداند

سرمربی تیم هوتن قائمشهر تاکید کرد که کشتی‌گیرانی چون کامران قاسم‌پور، مجتبی گلیج، عزت اکبری و... کاملا در اختیار تیم بوده و اصول حرفه‌ای گری را در لیگ رعایت کرده‌اند.
140106261038162526099944

وی با اشاره به اینکه جمع کردن تیم بعد از شکست در نیمه‌نهایی کار سختی بود، تاکید کرد: ما یک کادر جوان بودیم دیدگاه‌مان این بود که این کادر بی‌حاشیه و باانگیزه با هدف قهرمانی کار را پیش خواهد برد. بعد از باخت در نیمه‌نهایی، تیمی را در مقابل داشتیم که در مبارزه صبح تیمش را جلوی بلیش خالی کرده بود تا با همه توانش در مبارزه رده‌بندی حاضر شود. باتوجه به اینکه از قهرمانی دور شده بودیم، اما خوشبختانه توانستیم از نظر روحی تیم را جمع کنیم و درنهایت به عنوان سومی برسیم.

سرمربی تیم هوتن در مورد پیروزی خدابخشی مقابل رضا اطری و دو شکست محمد نخودی در این مرحله از لیگ تصریح کرد: خدابخشی خیلی خوب کشتی گرفت. در مورد باخت نخودی هم این اتفاقات در کشتی پیش می‌آید اما نخودی باید قدر خودش را بداند، که به این شکل آمادگی کشتی نگیرد چون اعتبار کشتی‌اش زیر سوال می‌رود.

محمدیان در خصوص ممانعت دو کشتی‌گیر این تیم از حضور در مسابقه گفت: رضا مومنی کشتی صبح را گرفت و بعد دقیقه نود گفت چون قرار است در جام‌جهانی کشتی بگیرد، در مبارزه رده‌بندی روی تشک نخواهد رفت. علی شعبانی هم چون می‌خواست جلوی محمدحسین محمدیان کشتی بگیرد و گلیج در ترکیب قرار گرفت از این مسئله ناراحت شد و تیم را همراهی نکرد. مومنی برای ما یک کشتی مقابل سرلک و یکی جلوی احمد جوان باخت و در نیمه‌نهایی هم به حریف روس باخت، درواقع اسپانسر با چه توجیهی باید به او این مبلغی که قرارداد بسته را بدهد. دقیقه نود دوبنده مومنی را به کشتی‌گیر دیگرمان دادیم و جای او کشتی گرفت. اگر از کارهای خوب فدراسیون صحبت می‌کنیم، اینجا هم انتظار داریم که فدراسیون با چنین کشتی‌گیرانی که اسپانسر را فراری می‌دهند برخورد کند. اسپانسر وقتی کارش را درست انجام می‌دهد و پرداختی‌هایش به موقع است، توقع دارد کشتی‌گیر هم طبق قرارداد درست عمل کند. الان فقط در مورد تیم خودمان نمی‌گویم، تیم رضا یزدانی هم رقیب ماست اما آنها از نبود رحمان عموزاد لطمه خوردند. خوب است فدراسیون با این اتفاقات برخورد کند.

این مربی مازندرانی با اشاره به برخورد حرفه‌ای تعدادی از ستاره‌های‌شان گفت: درست است که روی برد گلیج در نیمه‌نهایی حساب کرده بودیم، اما در مجموع او پهلوان است، هر چی گفتیم نه نگفت. کامران قاسم‌پور هم همینطور بود، با وجودی که سال گذشته در مورد قراردادش در لیگ چیزهای خوبی نمی‌گفتند اما با رفتاری که ما از او دیدیم، برایش حاشیه درست کرده‌اند، او طبق قرارداد در اختیار تیم بود و پولی هم که گرفت نوش جانش. ما از او حرفه‌ای گری دیدیم. عزت اکبری پهلوان است، کاملا با برنامه‌های تیم پیش رفت. کشتی‌گیری که دقیقه نود می‌گوید کشتی نمی‌گیرد خیلی به تیم آسیب می‌زند اما ما در عین حال نفراتی داشتیم که کاملا در اختیار بودند.

انتهای پیام/ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.