جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

پیام تبریک فرمانده سپاه شهرستان تالش به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر

فرمانده سپاه شهرستان تالش در پیامی آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
IMG_20230201_211135_246

به گزارش پایگاه خبری طالشوند، فرمانده سپاه شهرستان تالش در پیامی آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«انقلاب ایران برای خداست و از اول هم برای خدا بوده است. الله اکبر بوده است و تا آخر هم همین است. »
(صحیفه امام؛ ج 16، ص 91)
«در دهه‌ی فجر بر سَر در هر خانه‌ای پرچم بزنید، پرچم جمهوری اسلامی را در سطح شهرها و روستاها به اهتزاز در بیاورید. نشان بدهید که ملّت این خاطره را گرامی می‌دارد.»
حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، ۵۹/۱۱/۱۷

با سلام و صلوات به پیشگاه یگانه منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و درود بی کران به ارواح تابناک شهیدان و روح بلند حضرت امام خمینی(ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

طلیعه امید و استقلال در سرزمین آزاد مردان و شیرزنان به گواه تاریخ نویسان، یکی از خاص ترین و شاید تکرار ناپذیرترین انقلاب‌هایی است که جهان به خود دیده است؛ انقلابی از بطن یک جامعه و به خواست آنان و با هدایت و رهبری انسانی شجاع و آزاده شکل گرفته است و در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی خود بالنده و مقتدر، چون کوه استوار در مسیر تحقق آرمانهای والای بشریت گام بر می دارد.
انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود همه تهدیدها، تحریم ها و فشارهای پیدا و پنهان و سخت و صعب بدخواهان و دشمنان این سرزمین و ملت انقلابی و آگاه آن؛ طی ۴۴ سال گذشته، دستاوردهای عظیمی در عرصه های سیاسی، اقتصادی، علمی، اجتماعی و فرهنگی در بر داشته است و در بسیاری از حوزه ها به خودکفایی و استقلال رسیده است.
ما بسیجیان و پاسداران سپاه تالش با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به مردم شهید پرور و بصیر تالش ضمن تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام انقلاب اسلامی بر لزوم تحکیم باورها و ارزش ها، تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، اهتمام نسبت به حفظ وحدت کلمه و نشاط انقلابی به عنوان راهکارهای اساسی استمرار و تداوم انقلاب اسلامی تاکید دارد. ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی،شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع امنیت و سلامت و حرم آل الله، با ارزش های ناب اسلامی و آرمان های والای امامین انقلاب تجدید عهد و پیمان نموده و اعلام می داریم برای مقابله با توطئه های دشمنان انقلاب در گام دوم بیش از پیش آماده ایم.
در پایان از آحاد مردم ولایتمدار شهرستان تالش دعوت می کنیم در آیین های ویژه نورافشانی و گلبانگ توحیدی الله اکبر در شب پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن، حضور همیشگی و پرشکوه خود را به رخ جهانیان بکشند.

سرهنگ پاسدار محمد علی ستیزه
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تالش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.