جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
برگزاری آیین تحویل سال نو در ۲ هزار بقعه متبرکه

۲ هزار بقعه متبرکه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان میزبان زائران و مسافران نوروزی

برگزاری آیین تحویل سال نو در ۲ هزار بقعه متبرکه
1219501_308

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: امسال ۲ هزار بقعه متبرکه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان میزبان زائران و مسافران نوروزی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، حجت‌الاسلام محمد نوروزپور مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز آخرین برنامه‌های لازم‌الاجرا از سوی مدیران بقاع متبرکه‌ای که در مسیر اماکن زیارتی مانند مشهد مقدس یا اماکن گردشگری و سیاحتی هستند ابلاغ و اعلام شد.

وی گفت: امسال 2 هزار بقعه متبرکه آماده می‌شوند تا در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان میزبان و در خدمت زائران، مسافران نوروزی و مجاورین باشند.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: آخرین برنامه‌های لازم‌الاجرا از سوی مدیران بقاع متبرکه‌ای که در مسیر اماکن زیارتی مانند مشهد مقدس یا اماکن گردشگری و سیاحتی هستند ابلاغ و اعلام شد.

حجت‌الاسلام نوروزپور تصریح کرد: تمامی شبستان‌ها، زائرسراها و مراکز اقامتی بقاع متبرکه آماده‌شده تا پذیرای مسافرین و زائران باشد و در این زمینه برنامه‌های متنوعی برای آغاز سال نو و ماه مبارک برنامه‌ریزی‌شده است.

وی تصریح کرد: برنامه ویژه لحظه تحویل سال نو در 2 هزار بقعه در سراسر کشور برگزار می‌شود و علاوه بر برپایی خیمه‌های معرفت حضور سخنرانان و مداحان نیز برنامه‌ریزی‌شده تا لحظات خوب و خوشی در کنار خانواده‌ها رقم بخورد

 

اتمام پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.