جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

برنامه «محفل» ادامه پیدا می‌کند

تهیه کننده برنامه محفل گفت: امید داریم که محفل در سالیان آینده ادامه داشته باشد و قدمی هرچند اندک در جهت انس با قرآن برداریم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طااشوند به نقل از خبرگزاری فارس، بی شک برنامه «محفل» پدیده تلویزیون در ایام ماه مبارک رمضان 1402 بود. برنامه‌ای با محوریت قرآن که توانست به سرعت جای خود را در قلب مخاطبان پیدا کند.

ویژه برنامه تلویزیونی «محفل» از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان، هر روز در ساعات پیش از افطار مهمان خانه مخاطبان رسانه ملی می‌شد. این برنامه که با حضور 5 میزبان بین المللی و 150 میهمان از سراسر جهان در ماه مبارک رمضان روی آنتن تلویزیون رفته بود، توانست میزان قابل توجهی از علاقه‌مندان قرآن کریم در سطح کشور و جهان اسلام را با خود همراه سازد.

به واسطه درخشش این برنامه در سامانه «فارس من» خبرگزاری فارس پویشی با عنوان« برنامه محفل را ادامه دهید» شکل گرفته و مخاطبان پی گیر ادامه پخش آن در سال‌های آینده شده‌اند.

در همین رابطه تهیه کننده برنامه محفل گفت: «حمایت‌ها و نظرات مخاطبان محفل، همواره مایه دلگرمی میزبانان و همه عوامل برنامه بوده است. پویش بیش از 25 هزار نفری فارس من در موضوع «ادامه برنامه محفل» ما را مصمم کرد تا این مسیر را که اتفاقی جدید و بی‌سابقه در فضای رسانه است، با قوت بیشتر و عزمی جزم‌تر ادامه دهیم.»

وی افزود: «امید داریم که محفل در سالیان آینده ادامه داشته باشد و قدمی هرچند اندک در جهت انس با قرآن برداریم.»

لازم به ذکر است حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان، احمد ابوالقاسمی، حامد شاکرنژاد، رضوان درویش از کشور سوریه و حسنین حلو از کشور عراق، کارشناسان و میزبانان ایرانی و بین‌المللی برنامه «محفل» بودند که به عنوان بزرگ‌ترین برنامه قرآنی تلویزیون با میزبانی از قاریان، حافظان و استعدادهای برتر قرآنی ایران و جهان با اجرای رسالت بوذری از قاب شبکه سه سیما پخش می‌شد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.