جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
با حضور در بیمارستان شهید نورانی تالش:

رئیس ورزش و جوانان از ورزشکار افتخار آفرین تالشی عیادت کرد

اگر مروری بر کارنامه درخشان ورزشکاران تالشی بیاندازیم مشاهده خواهید کرد که همواره آنان در تمامی رشته ها در سطح استان و کشوری دارای استعدادها و ظرفیت های زیادی بوده و هستند
IMG-20230105-WA0001

به گزارش طالشوند، محمد تقی نظیری رئیس اداره ورزش و جوانان تالش ظهر یکشنبه ۱۰ دی با حضور در بیمارستان شهید نورانی ضمن عیادت از #آرمین_کباری_شیرآباد از ورزشکاران معلول افتخارآفرین تالشی از نزدیک در جریان روند معالجات و شرایط جسمی او قرار گرفت و برای این ورزشکار آرزوی صحت و سلامتی و بازگشت مقتدرانه به عرصه ورزش نمود.

 

🟦 نظیری در این دیدار ضمن تجلیل از عملکرد شایسته کباری در مسابقات کشوری گفت: این ورزشکار با معلولیت که دارد با تلاش و اراده استوار فعل خواستن و توانستن را به خوبی تعبیر کرده و برای استان و تالش افتخار آفرینی نموده است.

🟦 وی همچنین بر حمایت از ورزشکاران در رشته های مختلف تاکید و اظهار داشت:اگر مروری بر کارنامه درخشان ورزشکاران تالشی بیاندازیم مشاهده خواهید کرد که همواره آنان در تمامی رشته ها در سطح استان و کشوری دارای استعدادها و ظرفیت های زیادی بوده و هستند .

 

🟦 رئیس ورزش و جوانان تالش همچنین گفت : یقیناً در صورت حمایت های مسئولان و فراهم نمودن امکانات لازم روز به روز شاهد رشد و شکوفایی و افتخار آفرینی و درخشش هرچه بیشتر این استعدادها و اعتلای نام تالش در سطح کشور خواهیم بود.

 

🟦 لازم به ذکر است ؛این ورزشکار تالشی در رقابت های کشوری قایقرانی پاراکانو که آذرماه سالجاری به میزبانی تهران در دریاچه آزادی برگزار شد توانست در ماده KL1 مردان با کسب عنوان نایب قهرمانی،مدال نقره این مسابقات را برای استان به ارمغان بیاورد .وی همچنین مدال طلا مسابقات کشوری سال ۱۴۰۰ در همین رشته را کسب نموده است.

 

عسکر جهاندار ناورودی

انتهای پیام/ورزشی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.