جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

علی کریمی دوباره گل به خودی زد! + تصاویر

علی کریمی، فوتبالیست سابق، در استوری جدیدش، تصویر یک کلاس درس در دهلی نو را بجای یک کلاس درس در ایران جا زده است.
17229597_523

تصویری که کریمی آن را بدون هیچگونه بررسی و صحت‌سنجی در استوری اینستاگرام خود بازنشر کرده، گروهی از دانش‌آموزان را نشان می‌دهد که به دلیل نبود کلاس درس، در زیر یک پل برروی زمین نشسته‌اند و یک دانش‌آموز دیگر به آن‌ها تدریس می‌کند.

او در ادامه با هشتگی که برروی این تصویر قرار داده، جمهوری اسلامی را مقصر این وضعیت معرفی کرده است.این در حالیست که تصویر مذکور مربوط به یکی از مناطق زاغه‌نشین اطراف دهلی نو، پایتخت هند، است که ۱۱ سال پیش (سال ۲۰۱۲) در رسانه‌های خارجی منتشر شده است.

گاف جدید کریمی

 

گاف‌ها یا اشتباهات عامدانه علی کریمی فقط به این یک مورد محدود نمی‌شود. او در آذرماه هم در ادامه دروغ‌پردازی‌ها و نفرت‌پراکنی‌های خود، تصویر شش سال قبل از حمله به کابل را تحت عنوان اتفاقات جوانرود منتشر کرد.

گاف علی کریمی درباره جوانرود

در آبان گذشته هم کریمی برای دمیدن در آتش آشوب‌ها، تصویری را به‌دروغ به نام کودکان سیستان و بلوچستان منتشر کرد که مربوط به گزارشی بود که رسانه‌های خارجی در آگوست ۲۰۱۲ از وضعیت فقر در پاکستان منتشر کرده بودند.

گگاف کریمی درباره سیستان

این سه مورد تنها بخشی از دروغ‌هایی است که کریمی در ماه‌های اخیر با سوءاستفاده از سواد رسانه‌ای کاربران در فضای مجازی منتشر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.