جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

نبود پل عابر پیاده در تالش/تصادف و شکستن پای جوان

پلی که ماشین از روی آن تردد میکند نیز فاقد روشنایی می‌باشد و خطر را دوچندان می‌کند. آیا وقت آن نرسیده که مسئولین تالش فکری به حال پل عابر پیاده نمایند.
IMG_20230221_211420_263

به گزارش پایگاه خبری طالشوند، چند سال پیش پل عابر پیاده در شهر تالش بر اثر سیل فروریخت پس از آن مسولین شهرستانی و استانی به ترتیب حضور پیدا کرده و وعده های زیادی  دادند.

رودخانه گرگانرود که از وسط شهر تالش میگذرد پس از آن هیچ پل عابر پیاده و مسئولی را ندید و مردم برای عبور باید از پل اصلی و ماشین رو تردد کنند که مسلما خطرات زیادی دارد و بازی با جان مردم می‌باشد.

گزارشات بسیاری از تصادفات جانی و مالی در این مسیر واصل شده است. اما اخیرا یک جوان که تنها نان آور خانواده می‌باشد برای عبور از این منطقه دچار تصادف شد و پای وی از چندین نقطه شکسته و خانه نشین شد. حال چه کسی پاسخگوی این جوان و خانواده وی خواهد بود . چند جوان و چند خانواده باید گرفتار چنین مصیبتی شوند تا مسئولین فکری به حال پل عابر پیاده کنند. برای عبور از رودخانه گرگانرود عابرین دقیقا باید از کجا عبور کنند ؟!  وسط خیابان؟!!!

جالبتر اینکه همین پلی که ماشین از روی آن تردد میکند نیز فاقد روشنایی می‌باشد و خطر را دوچندان می‌کند. آیا وقت آن نرسیده که مسئولین تالش فکری به حال پل عابر پیاده نمایند؟!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.