جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

وزیر کشور: ۴۵۰۰ واحد تولیدی در کشور احیا شد/ افزایش ذخیره برخی کالاهای اساسی به ۱۳۰درصد

وزیر کشور گفت: فعال‌سازی واحدهای تولیدی در سراسر کشور از جمله برنامه‌های دولت بوده است که طی این مدت ۴۵۰۰ واحد تولیدی کشورمان احیا شد.
1400121708340551524924894

به گزارش پایگاه خبری طالشوند به نقل از تسنیم، احمد وحیدی امروز در جریان سفر به قم با آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

احمد وحیدی در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت‌های دولت سیزدهم اظهار داشت: دولت تلاش کرد روند افزایشی تورم را متوقف کند و کاهش دهد و اصلاح اقتصادی در حوزه‌های ارزی و یارانه‌ها نیز در همین راستا بوده است.

وزیر کشور عنوان داشت: موضوع سرمایه‌گذاری در کشور باید تقویت شود و امروز در کشورهای مختلف شاهدیم که سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف بسیار است و این امر به رشد و پویایی اقتصاد کمک بسزایی می‌کند.

وی افزود: دشمنان در حوادث اخیر به اهداف خود دست نیافتند و تلاش می‌کنند تا بار دیگر این‌گونه اقدامات خود را تکرار کنند.

وحیدی افزود: فعال‌سازی واحدهای تولیدی در سراسر کشور از جمله برنامه‌های دولت بوده است که طی این مدت 4500 واحد تولیدی احیا شد و این امر در راستای اشتغال‌آفرینی و کمک به تولید داخل بسیار مؤثر بوده است.

وحیدی تصریح کرد: دولت تلاش کرده است بخشی از مشکلات اقتصادی را با پرداخت یارانه‌ها در بخش‌های مختلف به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم کاهش دهد.

وزیر کشور یادآور شد: انبارسازی کالاهای اساسی در کشور در برخی کالاها تا 130 درصد افزایش یافته است در حالی که در ابتدای فعالیت دولت وضعیت خوبی در این عرصه نداشتیم.

وی اضافه کرد: دولت تلاش کرد ارتباط خود را با همسایگان افزایش دهد و اقدامات لازم در جهت تقویت جایگاه کشور در عرصه‌های بین‌المللی نیز صورت گرفته است.

وحیدی با ابراز اینکه اصلاحات اقتصادی در کشور اجتناب‌ناپذیر بوده است افزود: این امر مصوبه مجلس است که دولت تلاش کرد به بهترین نحو اصلاحات اقتصادی را انجام دهد و کارشناسان نیز بر انجام آن تأکید داشتند و هرچند نگرانی‌هایی در خصوص افزایش تورم بالا نیز وجود داشت.

وزیر کشور بیان داشت: دولتمردان امروز تمام تلاش خود را برای حل مشکلات به‌کار گرفته‌اند و رئیس جمهور نیز تلاش شبانه‌روزی دارد و این در حالی است که دشمنان نیز به توطئه‌های خود در عرصه‌های مختلف ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.