جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
عسکر جهاندار ناورودی در یادداشتی نوشت:

یک قدم تا پایان لابی‌گری و رانت‌خواری

اکثریت نمایندگان مجلس بر حسب وظیفه خطیر خود در پاسداری از حقوق ملت بویژه قشر ضعیف پرتلاش جامعه کارگری با اقدامی جهادی طرح ساماندهی نیروهای شرکتی را تصویب کردند.
IMG-20230224-WA0009

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طالشوند، عسکر جهاندار ناورودی در یادداشتی نوشت:

 

متن یادداشت به شرح ذیل است:

 

دکتر حسن محمدیاری، از مخالفان اصلی طرح بَرده داری نُوین!

 

#امنیت_شغلی از اساسی ترین موضوع ها در مسیر شغلی یک فرد در جامعه است. اگر یکنفر در شغلی به هر میزان حقوق و مزایا بیشتر دریافت نمائید اما بدون داشتن امنیت دائمی در آن کار هرگز نمی تواند ادعای داشتن شغل ایده آل را داشته باشد .در کشور ما خیلی از افراد به نام خصوص سازی و کوچک کردن دولت در ادارات،نهادها و شهرداری ها به صورت نیروی شرکتی اشتغال دارند که نداشتن امنیت شغلی ،تبعیض و بی عدالتی و کمترین دریافتی میزان حقوق و مزایا از بارزترین مشکلات این قشر زحمت کش و بی ادعا است.

 

شاید بکار بردن کلمه ”  #برده_داری_نوین  ” در وصف این شرکت ها در عصر کنونی به دلایل اینکه ظلم در حق الناس، تبعیض در حقوق ها، فسادهای مالی،رانت خواری، حیف و میل بیت المال ،ضعف آشکار در پاسخگویی و شفافیت در نظام اداری از آشکارترین تخلفات و معضلات شرکت‌های پیمانکاری تأمین نیروی انسانی است که به کار بردن این کلمه؛ عین حقیقت و عدالت در گفتار باشد .

 

یک اسفند یک روز ماندگار کاری و برگ زرین در مجلس انقلابی ثبت شد. اکثریت نمایندگان مجلس بر حسب وظیفه خطیر خود در پاسداری از حقوق ملت بویژه قشر ضعیف پرتلاش جامعه کارگری با اقدامی جهادی طرح ساماندهی نیروهای شرکتی را تصویب کردند. ضمن قدردانی از زحمات همه نمایندگان موافق طرح ، #دکتر_حسن_محمدیاری به حمایت از مظلومان از موافقین #ساماندهی_نیروهای_شرکتی و مخالفین اصلی طرح  “برده داری نوین “بودند و بارها از تریبون تاثیر گذار مجلس با صدای رسا نقش ارزنده در تصویب این طرح عدالت گستر داشتند.

 

نماینده محترم مردم طوالش ، رضوانشهر و ماسال در جریان بررسی این طرح از #تریبون_مجلس در تذکری با استناد به بند (۶) ماده (۴۵) قانون آیین‌نامه داخلی اظهار: متأسفانه نابسامانی‌های امروز کشور در حوزه اشتغال نیز نمود دارد و مدیران به وظایف خود عمل نمی‌کنند که باعث بروز نارضایتی‌های زیاد شده است و از نمایندگان مجلس خواست به #وظیفه_نظارتی خود در این خصوص عمل کرده و همزمان با دولت، بحث ساماندهی کارکنان را پیش ببرند.

 

اما #مردم_حق_دارند_بدانند چرا برخی مدیران و دلالان به بهانه های واهی با سنگ اندازی های فراوان با طرح ساماندهی نیروهای شرکتی و به زبان صریح با برچیده شدن بازار پیمانکاران ریز و درشت مخالف می نمایند.جواب بسیار ساده است:چون خودشان،فرزندان نورچشمی ،اقوام درجه یک سببی و نسبی آنها و لیدرهایشان در هیات مدیره‌های شرکت‌های پیمانکاری سهام دار بوده ، نقش آفرینی داشته ، وام دار بوده و سود کلان از #حق_الناس_کارگران به ناحق به جیب می زنند .

 

️اما حالیه با روشن شدن همه نیت ها و چهره های برخی افراد و با علم و اشرافیت کامل به وجود این مافیای بزرگ پیمانکاران با لابی‌ گری های قدرتمند و با نفوذ در سطوح بالا تلاش زیادی کردند تا طرح ساماندهی تصویب نشود الان که در این مرحله شکست خوردند باز بیکار ننشستند و با ایجاد جو یاس و ناامیدی در جامعه این تصویب ارزشمند مجلس را کم رنگ #تشریفاتی و #نمایشی جلوه می دهند و عزمشان را جزم کرده اند با کارشکنی ها و کُشتن زمان مانع تایید شورای نگهبان و اجرایی شدن آن گردند .

 

پس با حول و قوه الهی و عزمی راسخ و اراده استوار دلسوزان نظام و حامیان مظلومان تا پایان راه یک قدم اساسی مانده و امروز جامعه عظیم نیروهای کارگری شرکتی به #دولت_ایران_قوی ، #مجلس_انقلابی و #شورای_نگهبان بعنوان پاسدار قانون و حقوق ملت بسیار امیدوارند با تایید قطعی و اجرایی شدن این قانون در سریعترین زمان ممکن از منافع به حق و مسلم  میلیونها کارگر زحمتکش و خانواده های آنان حراست نموده و شور و نشاط اجتماعی و #امید_آفرینی را به عینه شاهد باشند.  ۱۲/۰۵

 

#جهاد_تبیین

#مجلس_انقلابی

#ایران_قوی

#شورای_نگهبان

#پایان_برده_داری_نوین

#ساماندهی_نیروهای_شرکتی

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.