جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
فرماندار تالش در بازدید از طرح های عمرانی روستای سرآگاه؛

آغاز عملیات آسفالت و دیواره حائل سنگی روستای توریستی سرآگاه بخش مرکزی

فرماندار تالش گفت: عملیات آسفالت و اجرای دیواره حائل سنگی روستای سرآگاه بخش مرکزی تالش با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در دست اجرا است.
photo_2024-06-02_22-31-28-2-1024x461

به گزارش پایگاه خبری طالشوند؛ ظهر امروز ( یکشنبه) سیزدهم خردادماه، ایرج مؤذن فرماندار شهرستان تالش به همراه مسعود شفیقیان معاون عمرانی فرمانداری، کاظم رزمی بخشدار مرکزی، امیر نجف پور رئیس بنیاد مسکن و دهیار و شورای اسلامی روستا از روند اجرای آسفالت و اجرای دیوار حائل سنگی بازدید کرد.

فرماندار تالش در روند بازدید از این طرح ها عنوان کرد: این طرح ها شامل اجرای آسفالت مسیر روستا به طول یک کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان و اجرای دیوار حائل سنگی به طول ۳۵ متر و ارتفاع ۵ متر با اعتباری یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی می باشد که به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان و دهیاری این روستا در دست اجرا قرار گرفته است.

نماینده عالی دولت در تالش در ادامه ضمن توجه ویژه دولت بر رفع محرومیت و توسعه مناطق گردشگری افزود: توسعه روستاها و مناطق گردشگری به منظور رفع محرومیت و اشتغالزایی برای مردم منطقه مورد توجه دولت است، لذا با توجه به گردشگری بودن روستای سرآگاه بخش مرکزی تالش، توسعه این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.