جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

ترخیص بیش از 200 شهروند رضوانشهری از مراکز درمانی

دیروز ۲۶۰ نفر از شهروندان رضوانشهری با علائم تهوع، استفراغ و دل درد به مراکز دولتی و خصوصی این شهرستان مراجعه کردند که به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.
IMG_20240629_172216_059

به گزارش پایگاه خبری طالشوند؛ دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در جمع خبرنگاران گفت: دیروز ۲۶۰ نفر از شهروندان رضوانشهری با علائم تهوع، استفراغ و دل درد به مراکز دولتی و خصوصی این شهرستان مراجعه کردند که به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند وی افزود: درحال حاضر هیچ بیماری با این علائم در مراکز درمانی شهرستان رضوانشهر و گیلان بستری نشده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با عنوان اینکه این بیماران از روز گذشته به مراکز درمانی شهرستان رضوانشهر از جمله بیمارستان شهدای این شهرستان مراجعه کرده اند، گفت: تعداد بیماران مراجعه کننده از روز گذشته با علایم مشابه به تدریج افزایش یافت که احتمال امکان رعایت نکردن موارد بهداشتی را نشان می‌دهد. محمد تقی آشوبی افزود: اقدامات بهداشتی و درمانی لازم از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای بررسی موضوع و شناسایی منشا بیماری، با هماهنگی دستگاه‌های مسئول در شهرستان رضوانشهر انجام شده است.

 

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مقرر شده تا شبکه بهداشت و درمان شهرستان رضوانشهر، بررسی‌های اپیدمیولوژیک فوری را برای پیدا کردن علت‌های احتمالی این بیماری انجام دهد. وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع، گروهی از کارشناسان بهداشتی شهرستان رضوانشهر برای بررسی کامل و شناسایی عوامل بیماری، در محل مرکز بهداشت و بیمارستان در حالت آماده باش قرار دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.