جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
بیانیه هیئت‌رئیسه مجمع بسیجیان شهرستان تالش؛

دعوت به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری

هیئت‌رئیسه مجمع بسیجیان شهرستان تالش برای دعوت به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای منتشر کردند.
IMG_20240330_213601_425

به گزارش پایگاه خبری طالشوند؛ هیئت‌رئیسه مجمع بسیجیان شهرستان تالش برای دعوت به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای منتشر کردند.

اعضای هیئت‌رئیسه مجمع بسیجیان شهرستان تالش با صدور بیانیه‌ای با تبریک ولادت امام موسی کاظم علیه‌السلام و گرامیداشت شهدای هفت تیر و همچنین یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و دیگر شهدای خدمت از ملت شریف ایران به ویژه شهروندان ارجمند تالش برای حضور پرشور ‌و شعور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و خلق حماسه‌ای ماندگار دعوت کردند.

 

 

متن بیانیه بدین شرح است:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

وَأَوْفُوا بِالْعَهْدِ إِنَّ الْعَهْدَ کَانَ مَسْئُولًا

 

و به پیمان خود وفا کنید زیرا که از پیمان پرسش خواهد شد. الإسراء/۳۴

 

 

مردم شریف تالش؛ پس از شهادت جانسوز رئیس جمهور مغتنم، شهید دکتر آیت‌الله رئیسی، نگاه جهان امروز به صحنه انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی دوخته شده است. انتخابات اگر با مشارکت حداکثری و انتخاب فردی شایسته همراه شود، اثری شگرف در پیشرفت و آبادانی کشور خواهد داشت. تجربه موفق انتخابات‌ متعدد در طول دوران انقلاب اسلامی نشان داده است که انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به معنای واقعی کلمه، نماد مشارکت مردم در سرنوشت خویش است.

 

مردم تالش با برگزاری و حضور در مراسمات و یادواره‌های شهدای خدمت، پشتیبانی خود را از ادامه مسیر انقلاب با قدرت نشان دادند و انشاءالله در هشتم تیرماه با مشارکت آگاهانه و مسئولانه، به عنوان قشر مثال‌زدنی وحدت شیعه و سنی، به انتخاب اصلح توسط همه آحاد ملت شریف ایران نقش‌آفرین باشند.

 

حضور و مشارکت پرشور مردم طالش در انتخابات ریاست جمهوری در این برهه تاریخی برای کشور ثمرات بسیاری به دنبال خواهد داشت و ضمن خنثی کردن توطئه‌های آشکار و پنهان دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم، افزایش همبستگی و سرمایه اجتماعی و تقویت وحدت ملی را به همراه داشته باشد.

 

هیئت‌رئیسه مجمع بسیجیان شهرستان تالش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خادم‌الرضا(ع)، شهید جمهور حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای همراهش از اقشار مختلف مردم، بویژه مسئولین،‌ یاوران و نخبگان علمی، خواص شهرستان و نسل جوان دعوت می‌کند تا برای انتخاب فرد اصلح به عنوان رییس جمهور آینده کشور، در هشتم تیرماه ۱۴۰۳ پای صندوق‌های رأی حضوری پرشور و فعال داشته باشند.

 

ومن‌الله‌التوفیق

 

هیئت‌رئیسه مجمع بسیجیان شهرستان تالش

 

۷ تیرماه ۱۴۰۳

 

وعده دیدار جمعه ۸ تیر ماه در پای صندوق‌های اخذ رأی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.