جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
نماینده شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی:

مردم به کارنامه و برنامه رای دهند

دکتر یاسر اسلام دوست نماینده شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم به کارنامه و برنامه رای دهند، گفت: مردم فردی را انتخاب کنند که دنبال رونده مسیر جهادی و انقلابی شهید جمهور باشد.
IMG_20240626_201046_291

به گزارش پایگاه خبری طالشوند؛ دکتر یاسر اسلام دوست نماینده شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم به کارنامه و برنامه رای دهند، گفت: مردم فردی را انتخاب کنند که دنبال رونده مسیر جهادی و انقلابی شهید جمهور باشد.

اسلام دوست با اشاره به قرارگیری در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: مردم در  هشتم تیر با انتخاب هوشمندانه و هدفمند روز حساس و سرنوشت سازی را پشت سر خواهند گذاشت.

نماینده شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات گذشته بیان کرد: مردم گیلان در انتخابات اسفند حماسه سازی کردند و در هشتم تیر هم دوباره با حضور حداکثری خویش در پای صندوق های رای خالق حماسه می شود.

دکتر یاسراسلام دوست با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در انتخابات اخیر اضافه کرد: در کنار مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب اصلح باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم به کارنامه و برنامه رای دهند، افزود: نگاه به سوابق، کارنامه اجرایی و برنامه ها نامزدهای ریاست جمهوری در انتخاب اصلح به مردم کمک می کند.

نماینده شهرستان های تالش،رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه دشمن دنبال تحریم انتخابات است، گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری نیرنگ ها و حیله های دشمنان را خنثی می کند. اسلام دوست با اشاره به تنگ نظری های دشمنان علیه ایران اسلامی بیان کرد: تحریم و کمرنگ سازی حضور مردم در پای صندوق های رای یکی از شگردهای ضدایرانی دشمن است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای خدمت به ویژه رییس جمهور شهید آیت الله رییسی افزود: مردم فردی را انتخاب کنند که دنبال رونده مسیر جهادی و انقلابی شهید جمهور باشد.

انتاای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.