جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
داریوش یک‌نور گفت؛

مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی باعث بالندگی و قدرت ملی ایران عزیز می‌شود

رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان تالش، آحاد مردم را به حضور و مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.
IMG_20240627_141048_778

داریوش یک‌نور هره‌دشت رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان تالش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری طالشوند با مخاطب قرار دادن مردم شریف، غیرتمند، شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان تالش گفت: با عنایت به اینکه این دوره از انتخابات به لحاظ ملی و بین‌المللی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، قطعاً حضور باشکوه و حماسه‌ساز آحاد مردم ضمن انسجام و وفاق ملی و تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدا و نظام مقدس و اطاعت از منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) خنثی‌کننده تمام توطئه‌ها و نقشه‌های شوم بدخواهان و استکبار جهانی خواهد بود.

 

یک‌نور افزود: فرزندان شما در دفتر نظارت بر انتخابات تالش برحسب وظیفه‌ی شرعی و قانونی، همه تلاش و مساعی خود را برای حراست و صیانت از آراء مؤمنانه شما به کار خواهند بست. ناظران هیأت نظارت بر انتخابات، بعنوان مدافعان مردم‌سالاری دینی، با امانتداری و بدون گرایش‌های سیاسی و جناحی با اقتدار کامل حافظان افکار و عقاید و آرای شما در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خواهند بود.

 

وی از عموم مردم ولایی تالش دعوت نمود با حضور و مشارکت حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی باعث سربلندی و بالندگی و قدرت ملی ایران عزیز شده و برگ زرینی به تاریخ جمهوری اسلامی بیافزایند.

 

انتهای پیام/زهرا قربانی طولارود پائین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.