جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
امام جمعه تالش؛

پروژه‌های تکمیل‌نشده‌ای داریم که تبدیل به موزه شده است!

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نورزاد در خطبه‌های نماز جمعه شهر تالش گفت: پروژه‌های رهاشده‌ای داریم در گیلان که آبروی نظام را هدف قرار داده و در حال تبدیل‌شدن به موزه هستند اتمام این طرح‌ها طولانی شده است.
IMG_20240614_175033_894

به گزارش پایگاه خبری طالشوند، امام جمعه شهرستان تالش حجت‌الاسلام‌والمسلمین نورزاد در خطبه‌های نماز جمعه شهر تالش گفت: وای بر منِ مسئولی که خوب مدیریّت نکردم و نمی کنم و امروز در آستانه عید قربان، گوشت قرمز به قدری گران شده است که برای بسیاری از مردم، خریدن مقداری از آن، آرزو است! و هستند کسانی که هرچه نزدیکتر می شوند به عیدقربان به جای استقبال، اضطرابِ شرمندگی از فرزندان اَمانشان را بریده است.

حتّی آن کسی که مدّعی ایران‌دوستی و وطن‌پرستی است و ادّعا می‌کند که این اَرضِ جغرافیایی را دوست دارم، او در هر مکتب و اندیشه و حزب و نگاه و یا با هر سلیقه و عقیده‌ای هم که باشد، باید مبلغ حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی باشد، چون ایران از آنِ همه است و دقیقاً همین «تعصّب مقدّس» نسبت به امنیّت، بالندگی و تمامیّت ارضی کشور است که هر ایرانی آزاده ای را می کشاند به سمت «مشارکتِ پرقدرت» و اعتنایِ به سرنوشت وطن و مأیوس‌کردن معاندان کشور.

پروژه‌های رهاشده تالش و گیلان کارگاه آموزشی و آزمایشگاه سبک‌های مختلف مهندسی؛

پروژه های رهاشده‌ای داریم در گیلان که آبروی نظام را هدف قرار داده و در حال تبدیل‌شدن به موزه هستند و بعضاً تا جایی اتمام این طرح‌ها طولانی شده است که ای بسا در یک فرصت مطالعاتی می توان برای دانشجویان رشته مهندسیِ عمران و راه و سازه و پُل، دو سبک و دو دوره‌ی راهسازی و پل‌سازی را به نمایش گذاشت.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.