جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان اعلام کرد؛

مطالبات تامین اجتماعی گیلان ۳ برابر بدهی‌های حوزه درمان است

دکتر فرید حبیبی، سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان گفت: در حالی مجموع بدهی‌های حوزه درمان تامین اجتماعی گیلان به 830 میلیارد است که مطالبات معوق این سازمان از کارفرمایان و برخی از شرکای اجتماعی در استان به حدود 2500 میلیارد تومان رسیده است.
ImageThumb2

به گزارش پایگاه خبری طالشوند به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر فرید حبیبی، سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان گفت: در حالی مجموع بدهی‌های حوزه درمان تامین اجتماعی گیلان به 830 میلیارد است که مطالبات معوق این سازمان از کارفرمایان و برخی از شرکای اجتماعی در استان به حدود 2500 میلیارد تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه مجموع مطالبات تامین اجتماعی گیلان حدود ۳برابر کل بدهی های حوزه درمان است اظهار داشت: مجموع بدهی‌های سازمان تأمین اجتماعی در بخش درمان استان گیلان حدود ۸۳۰ میلیارد تومان است که ۷۳۰ میلیارد تومان آن به شرکای اجتماعی و طرف‌های قرارداد و ۱۰۰ میلیارد تومان آن به شرکت‌های حقیقی و حقوقی مربوط می‌شود. این در حالی است که مجموع مطالبات قابل وصول و معوق شده در استان از کارفرمایان و برخی شرکای اجتماعی به حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان می رسد.

حبیبی با تأکید بر اهمیت وصول این مطالبات، خاطرنشان کرد: در صورت وصول این مطالبات، نه تنها تمام بدهی‌های جاری مدیریت درمان پرداخت خواهد شد، بلکه کیفیت و میزان حمایت‌ها و خدمات ارائه‌شده به جامعه بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران نیز افزایش خواهد داشت.

وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی به عنوان یکی از نهادهای پیشرو در ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی، همواره در تلاش است تا بهترین حمایت‌ها و مطلوب‌ترین خدمات را به جامعه تحت پوشش خود ارائه دهد. وصول مطالبات معوق، گامی کلیدی در جهت تحقق این هدف است.

سرپرست مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان گیلان با اشاره به تلاش‌های سازمان برای بهبود وضعیت مالی، اظهار داشت: مدیریت درمان و اداره کل بیمه تأمین اجتماعی استان گیلان، ضمن انجام تعهدات خود به جامعه بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران، در تلاش هستند تا با ایجاد وفاق، هم‌افزایی و همکاری تمامی ذی‌نفعان، از جمله کارفرمایان و بیمه‌شدگان، گام‌های مثبتی در جهت بهبود وضعیت مالی سازمان بردارند.

وی افزود: با تلاش‌های مستمر، برنامه‌ریزی‌های دقیق و همراهی همه ذی‌نفعان، عبور از چالش‌های فعلی و ارائه خدمات باکیفیت به جامعه تحت پوشش، کاملاً امکان‌پذیر است.

حبیبی تأکید کرد: سازمان تأمین اجتماعی متعهد است که با بهبود وضعیت مالی، کیفیت خدمات را ارتقاء دهد و حمایت‌های بیشتری را به جامعه تحت پوشش خود ارائه کند. اطمینان داریم این هدف مهم با تدابیر دکتر سالاری مدیرعامل سازمان و نیز همکاری و همراهی مسئولان و ذی‌نفعان استان محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *