وزارت اقتصاد امارات در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقامات این کشور و ایران در نشستی برای تقویت روابط اقتصادی و ارتقای همکاری در بخش‌های مختلفی از جمله گردشگری، حمل‌ونقل، کارآفرینی و انرژی‌های تجدیدپذیر توافق کرده‌اند.
نیمکت‌های جدید در قسمت کادر فنی تیم‌های فوتبال در ورزشگاه زردپور نصب شد.
آرشیو
اخبار دسته بندی: اخبار مهم
حجت‌الاسلام‌والمسلین مجتبی نورزاد در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه تالش گفت: پیرو منویات مقام معظم رهبری در راستای اجرای طرح فاخر نور از همه ارگانهای فرهنگی و نظامی خواست تا در کنار نیروی انتظامی مجدانه پیگیر اجرای آن باشند.
در راستای گرامیداشت هفته ملی سلامت دکتر سعید رستمی مدیر شبکه بهداشت و درمان به همراه فیروز نصیرزاده مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه و دکتر محسن شرقی رئیس بیمارستان شهید نورانی با حضور در دفتر امام جمعه تالش با وی دیدار کردند.
سرهنگ سید خلیل هاشمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر اظهار کرد: یسنا دیدار پس از پنج روز مفقودی لحظاتی پیش در زمین‌های کشاورزی یلی بدراق زنده پیدا شد.
به گزارش پایگاه خبری طالشوند به نقل از پایگاه خبری پلیس، متن این پیام به شرح زیر است:   بسم الله الرحمن الرحیم حیات یک ملت، مرهون کار و کارگر است. امام خمینی (ره) بی تردید توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی مرهون همت والای کارگران است. کار محور پیشرفت
یکی از مطالبات جدی مردم تالش محقق شد، همانطور که پیشتر اعلام کرده بودیم ،دستگاه ام آر آی تالش خریداری و در گمرگ بود که پس از طی مراحل اداری وارد کشور شده و به مقصد تالش بارگیری شده است.
فیلم و صوت
وزیر آموزش و پرورش در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: حدود ۷۰ هزار معلم جدید وارد آموزش و پرورش شد که از لحاظ کمیت بی‌سابقه است چرا که این رقم معادل با رقم جذب در چند وزارتخانه است.