همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر و آغاز چهلوهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ایرج شاهی فرماندار رضوانشهر به همراه اعضای شورای تأمین و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان با حجتالاسلاموالمسلمین موسوی امام جمعه رضوانشهر دیدار و گفتوگو کرد.
به گزارش پایگاه خبری طالشوند؛ فرماندار رضوانشهر در این دیدار با تبریک دهه فجر، بر نقش بیبدیل مردم در صیانت از انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: مدیران و مسئولان باید با حضور میدانی، خدمت صادقانه و تلاش شبانهروزی، پاسخگوی اعتماد مردم باشند و در مسیر رفع مشکلات و تحقق مطالبات آنان گام بردارند.
وی همچنین از افتتاح و بهرهبرداری ۳۴۲ پروژه عمرانی، خدماتی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتباری بیش از ۵۱۳ میلیارد تومان در ایامالله دهه فجر در شهرستان رضوانشهر خبر داد و این طرحها را گامی مؤثر در توسعه زیرساختها و ارتقای خدمات به شهروندان دانست.
در ادامه، امام جمعه رضوانشهر نیز با گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، بر ضرورت قدردانی از خون شهدا و حفظ دستاوردهای انقلاب تأکید کرد و خواستار خدمت جهادی، صادقانه و خالصانه مسئولان به مردم شد.
در پایان این نشست، بر ضرورت همدلی، همکاری و انسجام بیشتر مسئولان شهرستان برای خدمترسانی مطلوب به مردم و برگزاری باشکوه برنامههای دهه مبارک فجر تأکید شد.
انتهای پیام/محمدرضا نعمتیزاده شکردشت

















