تأکید فرماندار رضوانشهر بر تداوم خدمت‌رسانی در دیدار نوروزی با مدیران اجرایی

در هشتمین روز از سال نو، مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان رضوانشهر با فرماندار دیدار کردند. در این نشست، روند ارائه خدمات در ایام نوروز بررسی شد و بر هماهنگی، نظارت مستمر و آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان و مسافران تأکید شد.

تأکید بر همدلی و خدمت‌رسانی در دیدار فرماندار رضوانشهر با امام جمعه همزمان با آغاز دهه فجر

فرماندار رضوانشهر به همراه اعضای شورای تأمین و جمعی از مدیران شهرستان در نخستین روز دهه مبارک فجر با امام جمعه رضوانشهر دیدار کرد. در این نشست بر اهمیت خدمت‌رسانی صادقانه به مردم، حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و تقویت همدلی میان مسئولان تأکید شد. همچنین از افتتاح ۳۴۲ پروژه عمرانی، خدماتی، اقتصادی و اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۵۱۳ میلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داده شد.

پروژه ۱.۴ کیلومتری آسفالت جاده پونل به رضوانشهر در مسیر اجرا

ایرج شاهی، فرماندار شهرستان رضوانشهر به همراه معاون عمرانی و بخشدار مرکزی، روز دوشنبه ۵ آبان‌ماه ۱۴۰۴ از پروژه آسفالت جاده پونل به رضوانشهر بازدید کرد. این پروژه که به طول ۱.۴ کیلومتر و توسط بنیاد مسکن شهرستان در حال اجراست، با هدف ارتقای ایمنی تردد و بهبود زیرساخت‌های ارتباطی منطقه در دستور کار قرار دارد.

بازرسی از واحدهای خبازی باید به‌صورت مستمر و برنامه‌ریزی‌شده صورت پذیرد/اثرات این بازرسی‌ها باید برای مردم ملموس و رضایت عموم را در پی داشته باشد

ایرج شاهی گفت: ما به‌عنوان خادمان مردم می‌بایست با نگاه مسئولانه و جهادی، در مسیر حفظ کرامت مردم و صیانت از حق آنان گام برداریم و در این راستا لازم است نظارت و بازرسی از واحدهای خبازی به‌صورت مستمر و برنامه‌ریزی‌شده در دستور کار اعضای کارگروه قرار گیرد.

آئین تودیع شهرام امانی بخشدار مرکزی رضوانشهر

فرماندار شهرستان رضوانشهر ضمن قدردانی از زحمات ۲۰ ماهه امانی در مسئولیت بخشداری، به تلاش‌های وی در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان اشاره کرد و تأکید نمود: خدمات وی در این مدت تأثیر فراوانی در بهبود وضعیت منطقه داشته است.