مطالبه امام جمعه حویق از دستگاه قضا برای مقابله با تخریب منابع طبیع

امام جمعه دارالمؤمنین حویق با تبریک هفته قوه قضائیه، از تلاش‌های دستگاه قضایی در مسیر اجرای عدالت قدردانی کرد و خواستار برخورد قاطع با زمین‌خواری، تصرف اراضی ملی و تخریب منابع طبیعی شد. وی حفاظت از جنگل‌ها و سرمایه‌های طبیعی را وظیفه‌ای ملی و حق نسل‌های آینده دانست.