جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
با پیگیری های فرماندار تالش؛

استقرار نمایندگی اداره ثبت و اسناد در بخش حویق

مهندس ایرج موذن فرماندار تالش در پی پیگیری استقرار اداره ثبت و اسناد در بخش حویق، ناصری آذری مدیرکل ثبت اسناد و املاک گیلان با حضور در فرمانداری تالش در خصوص استقرار نمایندگی ثبت و اسناد در بخش حویق بحث و تبادل نظر کردند.
IMG_20240514_230535_504

به گزارش پایگاه خبری طالشوند از روابط عمومی فرمانداری تالش، پیش از ظهر امروز مهندس ایرج موذن فرماندار تالش در پی پیگیری استقرار اداره ثبت و اسناد در بخش حویق، ناصری آذری مدیرکل ثبت اسناد و املاک گیلان با حضور در فرمانداری تالش در خصوص استقرار نمایندگی ثبت و اسناد در بخش حویق بحث و تبادل نظر کردند.

 

فرماندار تالش در این دیدار گفت: شهرستان تالش با دارا بودن ۴ بخش و ۵ شهر از بزرگترین شهرستان های  استان می باشد و استقرار نمایندگی ادارات در سطح بخش ها برای رفاه حال مردم بسیار مهم است.

 

مهندس ایرج موذن گفت: بخش حویق در ضلع شمالی شهرستان واقع شده و روستای کوهستانی مسکین ویزنه که همجوار با استان اردبیل می باشد  با مرکز شهرستان حدود ۷۰ کیلومتر فاصله دارد ، مستلزم استقرار نمایندگی اداره ثبت یکی از اداراتی مهم و ضروری در این بخش می باشد‌.

 

در این نشست ناصری آذری، با اعلام اینکه حوزه ثبتی تالش دارای وسعت زیاد، پراکندگی شهرهای تابعه و تراکم بالای جمعیت می باشد، جهت رفاه حال شهروندان و پرهیز از تمرکز گرایی، آمادگی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان را جهت برقراری نمایندگی در بخش حویق، حسب بررسی نهایی و احراز شرایط و زیرساخت های لازم مستقر خواهد شد.

 

گفتنی است جلسات تکمیلی مشترک جهت بررسی شرایط بر اساس مقررات راجع به تاسیس نمایندگی های ثبتی متعاقبا و در اسرع وقت برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.