جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

انهدام باند 4 نفره سارقان محتویات خودرو در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 3 سارق و یک مالخر حرفه ای با اعتراف به 21 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان زاهدان خبر داد.
14020206000279_Test_PhotoN

به گزار شپایگاه خبری طالشند به نقل از خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان زاهدان با توجه به حساسیت های به وجود آمده، بلافاصله اقدامات قانونی پلیس در این راستا آغاز شد.

این مقام ارشد انتظامی در سیستان و بلوچستان گفت: مأموران تخصصی کلانتری 15کریم آباد شهرستان زاهدان با انجام یک سری تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی 3 نفر از سارقان حرفه ای را در بامداد گذشته حین انجام سرقت در سطح یکی از خیابان های شهر شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به بررسی و بازجویی های اولیه پلیس در این خصوص گفت: مالخر پرونده نیز کمتر از یک ساعت توسط ماموران انتظامی شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شد.

سردار جلیلیان با بیان اینکه تیم عملیاتی پلیس در بازدید نهایی از مخفیگاه مجرمان بالغ بر 5 میلیارد ریال انواع لوازم و قطعات خودرو کشف کردند گفت: مجرمان دستگیر شده در بازجویی های نهایی به 21 فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان زاهدان اعتراف کردند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.