جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

بی‌احتیاطی منجر به جان‌باختن یک نفر در تالش شد

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي گیلان از تصادف دلخراش سواري پرايد با عابر پياده و جان باختن يک نفر در اين حادثه در شهرستان تالش خبر داد.
IMG_20240120_170729_159-1080x700

به گزارش پایگاه خبری طالشوند، سرهنگ امیر طالبی ۳۰ دی ماه  در گفت‌وگو با خبرنگاران ، اظهار‌ کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف شدید بین یک دستگاه خودرو پراید و عابر پیاده در شهرستان تالش، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی با اشاره به اینکه پس از حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، راننده سواری پراید به علت بی‌احتیاطی و عدم توجه به جلو با عابر پیاده برخورد کرده است، افزود: در این حادثه شدید متاسفانه عابر پیاده که خانمی حدودا ۳۵ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در دم جان‌باخت.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در پایان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، گفت: متاسفانه برخی از رانندگان خطرات و جوانب بی‌توجهی به رانندگی را جدی نگرفته و با اقدامات خطرآفرین، جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند که این مسئله عواقب جبران‌ناپذیری را برای آنان در پی خواهد داشت.

 

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.