جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
بیانیه فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان تالش بمناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

بیانیه فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان تالش

بمناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران منتشر شد
Untitled

به گزارش پایگاه خبری طالشوند،بیانیه فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان تالش بمناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و صلوات به پیشگاه یگانه منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و درود بی کران به ارواح تابناک شهیدان و روح بلند حضرت امام خمینی(ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

۲۹ فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب “یک روز تاریخی و پر مضمون و جزو خاطره‌های مانـدگار و معنادار به حساب می‌آید” هر ساله یادآور رشادت‌های دلیر مردانی همچون شهیدان ستاری، شیرازی، خلعتبری، اردستانی، بابایی، یاسینی، لشگری و … است که شجاعانه به دفاع از میهن پرداختند.

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با سربلندی و افتخار همانند دژ مستحکم، زینت بخش حکومت و وسیله عزت و اقتدار دین و کشور است. ارتشی مردمی و مکتبی و سرافراز و متکی بر تجارب درخشان جنگ و دوران دفاع جانانه از انقلاب اسلامی و دستاور‌های آن، روز به روز بیشتر در جهان می‌درخشد.

اینجانب ضمن پاسداشت رشادت‌های بزرگ مردان ارتش؛ این روز را به آحاد ارتشیان ایران بالاخص خانواده معظم شهداء، جانبازان و ارتشیون شهرستان تالش تبریک گفته، و امیدوارم در سایه الطاف الهی شاهد توفیق بیش از پیش این عزیزان در حفظ دستاورد‌های نظام و دفاع از کیان اسلامی باشیم.

سرهنگ پاسدار محمدعلی ستیزه
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان تالش

 

انتهای پیام/ زهرا قربانی طولارود پائین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.