جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

بیش از ۸۳ درصد از دانشجویان، آموزه‌های قرآن را به عنوان روش زندگی انتخاب کردند

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: بیش از ۸۳ درصد از دانشجویان، قرآن کریم و آموزه‌های آن را به عنوان برنامه و روش زندگی خود انتخاب کردند.

به گزارش پایگاه خبری طالشوند به نقل از خبرگزاری فارس،عباس شیراوژن،معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت که در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، اظهار داشت: بیش از ۸۳ درصد از دانشجویان، قرآن کریم و آموزه‌های آن را به عنوان برنامه و روش زندگی خود انتخاب کردند.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: بیش از یک چهارم جامعه دانشجویی در بیست و هفتمین دوره جشنواره قرآن‌ و عترت وزارت بهداشت شرکت کرده‌اند.

وی افزود: شاید تفاوتی که بین انسان و سایر مخلوقات است، معرفت شناس به پروردگار است. برگزاری این جشنواره بهانه‌ای است که جامعه دانشگاهی وزارت بهداشت گردهم آیند و معرفت خود را با این کتاب آسمانی افزایش دهند. تقاضای من از شما عزیزان و جامعه دانشگاهی این است که ارتباط خود را با قرآن حفظ و مستحکم کنید و ضمن قرائت روزانه چند سوره از قرآن، با تامل به ترجمه آیات قرآنی توجه کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: همه انسانها برای آرامش نیاز به قرآن دارند و حتی تجربه انسان‌های غربی که به دنبال آرامش هستند، این آرامش را در پرتو معرفت وعمل به قرآنی می‌دانند که این آرامش واقعی است و نه کاذب.

شیراوژن یادآور شد:امیدواریم بتوانیم با برگزاری این گونه جشنواره‌ها و رقابت دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی، انس ومعرفت جامعه دانشگاهی را با کتاب آسمانی و اهل بیت(ع) بیش از پیش کنیم.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.