جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

ترویج گفتمان اربعین در عمود ۵۳۰ سرزمین عشق

جلسه توجیهی موکب کرامات حضرت رسول اکرم(ص) تالش با حضور امام جمعه شهرستان تالش برگزار شد.
20230726_170954

به گزارش پایگاه خبری طالشوند: عصر امروز جلسه توجیهی موکب کرامات حضرت رسول اکرم(ص) تالش در دفتر امام جمعه شهرستان تالش جهت خدمات‌دهی به زائرین حسینی در عمود ۵۳۰ تشکیل شد.

حاج عمران نعمت‌الهیان بعنوان مدیر موکب، برنامه‌ها را در حضور امام جمعه شهرستان و اعضای اصلی تشریح کرد و گفت: موکب کرامات حضرت رسول اکرم(ص) تالش در عمود ۵۳۰ مسیر نجف به کربلا آماده ارائه خدمات رفاهی، پذیرایی شام، ناهار، صبحانه، خدمات پزشکی، حمام، آسایشگاه، چای، شربت و… از زائرین حسینی می‌باشد.

 

امام جمعه شهرستان تالش پس از استماع برنامه‌های موکب، اعضا را جهت ترویج گفتمان اربعین تشویق کرد و خاطرنشان شد: مردم تالش از پیشگامان خدمات‌رسانی به زائرین حسینی می‌باشند.

 

ناظر موکب لطف خدا به اعضای موکب برای همکاری در این حرکت عظیم را یک فرصت بزرگ دانست و افزود: هر قدم و محبت از طرف اعضای موکب برای خدمات‌دهی به زائرین حسین(ع)، نشان از فهم و شناخت اعضا به این است که این گام‌ها راهی به سوی سعادت دنیوی و اخروی است.

 

دکتر مجتبی نورزاد در پایان سخنان خود خطاب به اعضای موکب گفت: گام خود را محکم بردارید و همه توان خود را با قلوب خالصانه برای زائرین حسین گذاشته و احسانات موکب را با روی گشاده به زوار حسین ارائه دهید و کمک و همکاری مردم تالش و بنده را پشت موکب بدانید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.