جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش آغاز شد + جزئیات و دفترچه استخدام

ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش از امروز آغاز شد و تا سه‌شنبه ۱۶ اسفند ادامه دارد.
13991114000225_Test_PhotoN

به گزارش پایگاه خبری طالشوند به نقل از فارس، ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز چهارشنبه دهم اسفند در سایت سازمان سنجش آغاز شد و تا روز سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ادامه دارد.

وزارت آموزش و پرورش از تمام علاقه‌مندان به آموزگاری که دارای شرایط ثبت‌نام هستند برای شرکت در این آزمون دعوت کرده است. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۲۴ هزار و ۶۹۴ آموزگار ابتدایی، ۲۳۳۲ آموزگار استثنایی و ۹۹۲ نفر آموزگار ویژه مناطق عشایری و مرزی جذب می‌شوند یعنی در مجموع ۲۸ هزار و ۱۸ آموزگار ابتدایی، استثنایی و ویژه مناطق مرزی و عشایری جذب می‌شوند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org مراجعه کنند.

ثبت نام داوطلبان زمانی تکمیل شده که در مراحل ثبت نام از سیستم شماره پرونده 7 رقمی و کد پیگیری ثبت نام 15 رقمی دریافت کنند. همچنین
داوطلبان جهت طرح سوال می‌توانند با شماره های 02636270062 تماس گرفته و یا از طریق سیستم پاسخگویی اقدام کنند. ساعت پاسخ گویی تلفنی از ساعت 8:30 الی 14:00 است.

داوطلبان باید سریال ثبت نام 12 رقمی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی / آموزگار ابتدایی استثنایی) سال 1401 و هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه به مبلغ 2/330/000 ریال معادل دویست و سی و سه هزار تومان را از قسمت خرید کارت تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.