جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

جام حذفی فوتبال| فرار از شگفتی و صعود با دستان علی بیرو

در نخستین روز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، پرسپولیس در تهران به مصاف ون پارس دسته اولی رفت. یحیی برای این بازی تنها به دروازه بان اصلی خود استراحت داده بود و از ترکیب اصلی استفاده کرد. آسان گیری پرسپولیس سبب شد تا ون پارس بازی را بهتر آغاز کند و به گل برسد. پرسپولیس هر چه زد در نیمه نخست به گل نرسید تا در عین ناباوری با شکست به رختکن برود.
p2

نیمه دوم را پرسپولیس با گل شروع کرد تا بازی به تساوی کشیده شود اما ون پارس عقب نکشید و گل دوم را بلافاصله زد و جلو افتاد. سرخ ها دوباره بازی را به تساوی کشیدند و با وجود فشار همه جانبه در دقایق پایانی از رسیدن به گل برتری باز ماندند تا بازی به وقت اضافه برود.

در وقت اضافه هم پرسپولیس تیم برتر بود و حتی سرلک یک ضربه پنالتی را در وقت اضافه دوم از دست داد تا بازی در عین ناباوری به پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی پرسپولیس با درخشش بیرانوند گلر ملی پوش خود توانست حریف چغر و سختکوش را به سختی شکست داده و به مرحله بعد صعود کند.

پرسپولیس 2 (4)
گل: گئورگی گولسیانی (60، پنالتی)، مرتضی پورعلی گنجی (70)
پنالتی: ترابی، فرجی، پورعلی گنجی، عمری

ون پارس 2 (1)
گل: ایمان کیانی (10، پنالتی)، ابوذر صفرزاده (66)
پنالتی: کیانی (از دست داد)، آزادمنش، شوریابی (از دست داد)

پرسپولیس:
احمد گوهری (118- علیرضا بیرانوند)، علی نعمتی (۴۶- امید عالیشاه)، دانیال اسماعیلی‌فر (۱۰۶- میلاد سرلک)، سروش رفیعی (۷۷- وحدت حنانوف)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، سینا اسدبیگی، وحید امیری، گئورگی گولسیانی (۵+۱۰۵- فرشاد فرجی)، محمد عمری، سیامک نعمتی (۴۶- مهدی عبدی)
پرسپولیس: یحیی گل محمدی

ون پارس:
احمد مهرابی، علی آزادمنش، محم امینی، میثم جودکی، ایمان کیانی، حسین فلاحیان، ابوذر صفرزاده (۹۱- رضا کرملاچعب)، محمد امین کاویانی (۶۴- ایمان شوریابی)، محمدرضا شیرزادی، رضا حبیب‌زاده و پوریا قشلاقی ( ۷۸- بهرام احمدی)
سرمربی: مجتبی توتونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.