جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

جزئیات کمک‌های امدادی به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور جزئیات کمک‌های امدادی به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری طالشوند به نقل از خبرگزاری فارس، حسین ظفری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به آخرین جزئیات کمک رسانی به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان گفت: حجم خانه هایی که تخریب شده اند، زیاد نیست و براساس برآورد بنیاد مسکن از خسارت اولیه حدود هزار واحد تحت تأثیر سیل قرار گرفته اند و حدود 500 واحد نیازمند تعمیر و 500 خانه هم نیازمند بازسازی هستند.
وی افزود: هلال احمر و سپاه و دستگاه های اجرایی که در منطقه حضور دارند اقلام امدادی را به مردم سیل زده رسانده اند و گزارشی از کمبود ها به ما ارائه نشده است.
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: گروه های جهادی در منطقه مستقر هستند و موکب دارند و غذای گرم توزیع می‌کنند.
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: ممکن است در فضای مجازی و رسانه های معاند بگویند که مردم کمک های خود را به هلال احمر و بسیج و … ندهند، پیشنهاد می کنم برای اینکه بتوانیم توزیع عادلانه،مناسب و منسجمی در منطقه داشته باشیم از طریق کانال های رسمی مانند هلال احمر، بسیج و … کمک ها را به این منطقه هدایت کرده تا بتوانیم توزیع بیشتری داشته باشیم.
وی یادآور شد: پس از وقوع سیل حدود 30 محور مواصلاتی که بسته شده بودند، امروز باز شده اند و از 41 روستا که قطعی برق داشتند، 31 روستا مشکل اتصال برق حل شده و 10 روستای مابقی نوسان برق دارند و مشکلات آنها هم انشالله حل می شود.
ظفری گفت: اقلامی مانند چادر امدادی،پتو، موکت و بسته‌های غذایی،محموله بهداشتی و امدادی از استانهای همجوار توزیع شده است.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.