جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

خدمت عاشقانه در مسیر عشق

لوازم و تجهیزات موکب کرامات حضرت رسول اکرم(ص) شهرستان تالش بارگیری شد.
20230814_165821

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طالشوند؛ اقلام و تجهیزات موکب کرامات حضرت رسول اکرم(ص) شهرستان تالش در طی دو روز گذشته بارگیری شد.

 

مسئول موکب کرامات حضرت رسول اکرم(ص) شهرستان تالش در جمع خبرنگاران گفت: اقلام و تجهیزات دریافتی از خیرین شهرستانی، استانی و کشوری پس از بسته‌بندی برای برپایی موکب و ارائه خدمات به زائرین حسین بن علی(ع) توسط یک کامیون و دو دستگاه خودرو باری به عمود ۵۳۰ اعزام شد.

 

حاج عمران نعمت‌اللهیان با اشاره به تلاش اعضای موکب و همکاری کم‌نظیر امام جمعه شهرستان تالش افزود: این اقلام که شامل مواد غذائی، دارویی، بهداشتی و آسایشی می‌باشد در ماه‌های گذشته توسط خادمین موکب از خیرین جمع‌آوری شده و در حال بارگیری می‌باشد.

 

فعال فرهنگی شهرستان تالش ضمن اشاره به اینکه اعضای موکب در سالهای گذشته در قالب یک موکب عراقی به ارائه خدمات به زوار حسین(ع) در راهپیمایی اربعین خدمات‌دهی می‌کرد گفت: با همت مسئولین شهرستانی، فعالین فرهنگی، اعضا و خادمین موکب در سال ۱۴۴۵ هجری‌قمری نخستین موکب مستقل شهرستان تالش در مسیر نجف به کربلا آماده خدمات‌دهی و پذیرائی از زائرین شده است.

 

نعمت‌اللهیان ادامه داد: بخشی از عناوین این خدمات شامل پخت و توزیع غذا و نان در سه وعده، توزیع چای، شربت و آب، خدمات فنی به زائرین، خدمت رسانی و پذیرایی، اسکان، خدمات بهداشتی و درمانی، خدمات فرهنگی و تبلیغی و غیره در ایام اربعین حسینی می باشد. در غیر از این ایام نیز موکب دائما در منطقه تالش مشغول فعالیت در امور خیریه اجتماعی نظیر کمک به مستضعفین و نیازمندان منطقه، توزیع بسته های معیشتی، کمک به سیل زدگان، زلزله زدگان و غیره است.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.