جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

درویش: اعتراض استقلال و سپاهان ارتباطی به ما ندارد/ درباره بدهی 800 هزار دلاری پرسپولیس به برانکو اشتباه می کنید

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد بدهی مالیاتی برانکو چیزی نشنیده‌ام اما یقین دارم اشتباه می‌کنید زیرا بدهی مالیاتی 800 هزار دلاری حدود 40 میلیارد تومان می‌شود، شاید 82 هزار دلار بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طالشوند به نقل از خبرگزاری فارس، رضا درویش پیش از شروع دیدار پیکان و پرسپولیس در مورد تجلیل از محمود خوردبین اظهار داشت: همه می‌دانند خوردبین شناسنامه پرسپولیس است. از سازمان لیگ به این خاطر که هنوز جایگاه پیشکسوتان را مدنظر دارد تشکر می‌کنیم. باشگاه بر خود لازم و واجب دانست هرچند ناچیز از خوردبین تقدیر کند. اگر بخواهیم منزلت امثال خوردبین را بدانیم جایگاه‌شان خیلی وارسته و شایسته است اما در حد بضاعت‌مان، برای اینکه بگوییم قدردان این لحظات هستیم از این جهت ما هم در این مراسم شرکت می‌کنیم.

وی در مورد اینکه خودش نیز همواره کنار محمود خوردبین حضور دارد، عنوان کرد: برای اینکه هر کوچکی بزرگ شود باید با بزرگتر از خودش معاشرت کند تا به بزرگی برسد. ما هم برای اینکه بتوانیم از کوچکی به بزرگی برسیم باید از بزرگ‌تر از خودمان درس بگیریم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه خوردبین چه مقدار به او در فصل نقل و انتقالات کمک کرد، گفت: همین حضور خوردبین و امثال او گرمابخش برای ما بود و می‌توانیم از پتانسیل‌شان بهره ببریم. خیلی مواقع حضور معنوی بالاتر از حضور مادی است. خدا را شکر پشت‌گرمی که خوردبین به ما می‌دهد نقطه قوتی برای ما شده است.

درویش در خصوص اعتراض باشگاه استقلال و سپاهان به میزبانی پیکان در ورزشگاه آزادی توضیح داد: این موضوع ربطی به ما ندارد و باید از میزبان بپرسید. آنها به میزبان اعتراض داشتند آیا به میهمان هم می‌توان اعتراض کرد؟

وی در مورد اینکه مدعی شده هزینه اجاره ورزشگاه را برای بازی امروز به دلیل میزبان پرسپولیس پرداخت نمی‌کند، گفت: مگر ما میزبان هستیم؟ پیکان میزبان است.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه این باشگاه درخواست میزبانی در آزادی را داده بود، عنوان کرد: کجا چنین درخواستی کردیم؟ گفتیم هرجا بازی پرسپولیس و پیکان را برگزار می‌کنند باید هواداران هم حضور داشته باشند زیرا برهه‌ حساسی است و حیف است هواداران در این مقطع از فصل کنار پرسپولیس نباشند. اگر هفته پنجم، پانزدهم یا هجدهم بود می‌گفتیم بحثی متداول است هرگونه که خیلی از بازی‌ها را بدون هوادار برگزار کردیم. اما وقتی کار به باز‌ی‌های حساس می‌رسد حضور هوادار گرمابخش فضای بازی برای بازیکنان ما است. گفتیم هرجا قرار است بازی کنیم با هوادار بازی می‌کنیم.

درویش در خصوص اینکه شورای تأمین با برگزاری بازی در ورزشگاه‌های انقلاب کرج و دستگردی مخالفت کرد و آیا اکنون که بازی در آزادی برگزار می‌شود به سود سرخ‌پوشان است، گفت: قطعاً هرجا هوادار باشد به نفع ما است زیرا گرمابخش مسابقات هستند. دوست داشتیم هوادار از این فرصت بهره ببرد و می‌خواستیم از این امتیاز بی‌بهره نباشیم.

وی در مورد اعتراض سپاهان و استقلال به این قضیه گفت: من باید چه بگویم متأسفانه گاهی مواقع مسائل غیر ورزشی و حاشیه‌ای بر اصل مطلب غالب است امیدوارم روزی به فضایی برسیم که همه تمرکزها روی تیم‌ها و ترکیب تیم‌شان باشد.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه برگزار نشدن سه هفته پایانی لیگ به صورت همزمان نیز موجب اعتراض استقلال و سپاهان شد، عنوان کرد: مگر تقویم بازی‌ها را 9 فروردین اعلام نکردند آیا ما در آن تاریخ اعتراض کردیم؟ آیا به اینکه هفت هفته بازی‌های پرسپولیس قبل از این تیم‌ها برگزار شد اعتراض کردیم؟ اگر سپاهان و استقلال به این برنامه‌ریزی اعتراض د اشتند باید در تاریخ‌های نهم، دهم یا 15 فروردین اعتراض می‌کردند.

درویش در مورد مطرح شدن بدهی مالیاتی 800 هزار دلاری پرسپولیس به برانکو توضیح داد: خبری از این موضوع ندارم. پرسپولیس یک بدهی مالیاتی داشت که حدود 4.5 میلیارد تومان بود که آن را هم پرداخت کرد. در مورد بدهی مالیاتی برانکو چیزی نشنیده‌ام اما یقین دارم اشتباه می‌کنید زیرا بدهی مالیاتی 800 هزار دلاری حدود 40 میلیارد تومان می‌شود، شاید 82 هزار دلار بوده است.

وی در مورد دلیل میزبانی پیکان از پرسپولیس در آزادی عنوان کرد:‌باید این موضوع را از سخنگوی باشگاه پیکان بپرسید. من سخنگوی پیکان نیستم.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.